Legekontoret Molde brygge

Julsundvegen 2 6412 Molde

Siste vurderinger av behandlere ved Legekontoret Molde brygge

Veldig fornøyd

Lege: Signe Stranden Nordby Skrevet

Beste legen jeg har vært hos noen gang. Lyttende, blir tatt på alvor. Opplever at hun tar seg god. Har både småbarn og ungdommer i huset som også har henne som lege, veldig positiv opplevelse for dem også.

Veldig fornøyd!

Lege: Martin Skrove Skrevet

I Martin Skroves fravær fikk jeg behandling av hans vikar, Tora. Jeg ble tatt godt i mot, og hun var profesjonell, selv om det bare var noe pjask som var grunnlaget for mitt besøk. Det er ikke ofte jeg besøker legen, men det ble tross alt en positiv opplevelse. På grunn av geografiske utfordringer må jeg bytte til en lege nærmere hjemmet, men om jeg flytter tilbake er Tora/Martin mitt førstevalg.

Utmerket

Lege: Martin Skrove Skrevet

Tora Melin Olsen Heggvik, som er Martin Skrove sin vikar har vært veldig forståelsesfull og støttende. Ho har tatt meg seriøst fra første dag, ho har gjort hva som er mulig å gjøre for min del. I møte med NAV, har ho støttet meg fult ut. Jeg kunne ikke fått en bedre vikar.

Dårlig vikar!

Lege: Martin Skrove Skrevet

Skrove var den beste legen ! Men så fikk han vikar m navnet Tora !! Jeg fikk sjokk da jeg kom til henne. Noe så arrogant, selvopptatt dame! Eier ikke empati i det hele tatt. Sitter å taster på data uten å snakke . Jeg har en sykdom som krever mye,ble ikke verken hørt eller fikk hjelp! Må inn til henne uansett selv om det er dokumenter hva du trenger . Ikke fikk jeg sykemelding heller når jeg var " helt på felgen" hun bare satt der å kikket på dataen sin! Så derfor så jeg ingen annen mulighet enn å bare bytte fastlege.

Ikke den beste..

Lege: Håvard Jendem Skrevet

Håvard er en sympatisk og hyggelig lege, men jeg synes han tar for lett på enkelte ting. Føler b.l.a at at han ikke tar meg seriøst nok i forhold til min stoffskifteproblematikk. Han er god til å lytte og flink til å forklare, men jeg synes det er viktig at leger er oppdaterte og det føler jeg Ikke at han er.