Ørsta Helsesenter

Dalevegen 28 A 6153 Ørsta

Siste vurderinger av behandlere ved Ørsta Helsesenter

Utilgjengelig

Lege: Urda Heggedal Skrevet

Vanskelig å få time hos denne legen. Det er ofte et par mnd. ventetid. I tillegg har hun dårlig tid når man først kommer til time, og kan virke litt sur/knapp.

Fungerer greit som fastlege dersom man er frisk og sjeldent har behov for lege.

Beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Sander Innselset-Smidtsrød Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med denne fastlegen. Han hører alltid på det jeg sier og later til å gjøre sitt ytterste for å ordne problemet. Han er grundig når det gjelder å sjekke alle muligheter, og er rask til å henvise videre.
Veldig god på oppfølging. Forklarer prøvesvar ol. godt.
Lar deg alltid få den tiden du trenger selv om det går utover den tilmålte tiden - noe som gjerne fører til at han alltid er noe forsinket.
Tilgjengelig på telefon. Noe ventetid på timebestilling.

Fantastisk fastlege!

Lege: Unni Natås Skrevet

Natås er den beste fastlegen jeg har hatt. Hun ser sammenhengen mellom forskjellige helsefaktorer, tar pasienten på alvor og er utrolig sympatisk. Hun er streng på hva hun skriver ut av medisiner, men forklarer alltid hvorfor hun ikke imøterkommer pasientens ønske, noe som gir meg som pasient en trygghetsfølelse om at hun vil mitt beste. Natås har uten tvil vært en viktig brikke for å komme meg fra 100% sykemeldt i over et år til å være tilbake i livet på fulltid og jeg kunne ønske alle var så heldige å fikk møte en lege som henne.

Grei og hyggelig.

Lege: Sander Innselset-Smidtsrød Skrevet

Ivrig til å skrive på dataen som går til disfavør for oppmerksomheten mot pasient. Ordner med prøver når det er tvil om noe. Prøver å forklare om sykdommen men ofte litt vanskelig å forstå. Passer på å avslutte fortest mulig, for neste pasient.