Hommelvik Legekontor DA

Øyavegen 19 7550 Hommelvik

Siste vurderinger av behandlere ved Hommelvik Legekontor DA

Beste legen jeg har hatt

Lege: Hanne Fremstad Skrevet

Hun tar alt jeg sier på alvor, uten å forhaste noen valg, eller overdrive situasjonen. Hun er vennlig og gir pasienten en skikkelig trygghetsfølelse. Ingenting er flaut eller rart, og jeg føler meg tatt vare på.

Veldig god lege

Lege: Janne Svinndal Lundbom Skrevet

Lytter til pasienten, og er forståelsesfull. Kunnskapsrik og forberedt, når jeg kommer. Føler at jeg er i de beste hender

Stoffskifte

Lege: Vera Albrigtsen Skrevet

Kan ingen ting ang stoffskifte....gått der i mange år , har ikke blitt forstått og ikke blitt tatt på alvor pga den sykdommen.

Dårlig til å la pasienten snakke/ høre på hva som blir sagt.

Lege: Ole-Kristian Sem Skrevet

Har tidligere vært veldig fornøyd med Semb. Rask til å svare når det blir sendt spørsmål, og greit å få time til han ved behov. Han har en tendens til å snakke mye og kanskje lytte litt dårlig. Viktig for oss at legen lytter til det vi sier, så det ikke blir misforståelser. Noe det har blitt en par ganger. Og da er jo tillitten borte. Og den er viktig når vi kommer med barn.

En fantastisk lege

Lege: Ole-Kristian Sem Skrevet

Dr.Sem er en meget flink lege som ser hele mennesket. Han bruker tid på hver pasient. Lytter til oss.Rask med tilbakemelding på prøver, og div. En av de flinkeste legene jeg har vært hos. Er heller ikke redd for å utfordre når det trengs.