Klæbu legesenter AS

Tine Bugges vei 1A 7540 Klæbu

Siste vurderinger av behandlere ved Klæbu legesenter AS

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Hilde Bruheim Skrevet

Fantastisk fastlege.Jeg opplever at Hilde ser hele mennesket , svært tilgjengelig , bryr seg virkelig . Varm,trygg og kunnskapsrik . Enestående lege . Anbefales !

Fornøyd!

Lege: Eli Marita Pettersen Skrevet

Hatt henne som lege i mange år, og kunne ikke tenkt meg å byttet noen gang. Fulgte meg godt opp under svangerskap og i ettertid. Husker meg igjen, og husker hva vi har snakket om på forrige time. Lytter og viser interesse for det jeg kjenner på. Møter blikket mitt når jeg snakker, noe som er veldig viktig for meg. Jeg føler meg godt ivaretatt hos henne!

Trygg

Lege: Rahele Zarabi Storrø Skrevet

Hadde det ikke vært for henne så hadde ikke jeg vært i live i dag. Tar ting på alvor og taler øvrigheta (sykehuset) midt i mot hvis nødvendig og hun føler at de er for kjapp og lettvint.

Har ikke tid til å lytte og informere

Lege: Eli Marita Pettersen Skrevet

Denne dama har verken tid til å lytte eller informere.
Det sa hun selv «Vettu, det her har jeg ikke tid til» når jeg ønsket informasjon om en type behandling,mtp fremtid planer i forhold til behandlingen min.
Har jeg bestilt time da tror at jeg har rett til å bruke litt tid ;) ( i hvertfall mer enn 10min) betaler jo egenandel.
Pasienten har rett til informasjon og helsepersonell plikt til å informere pasienten, og behandler på en verdifull måte. Kom meg ut derifra veldig demotivert og lei meg.

Dyktig lege

Lege: Johan Østerås Skrevet

Han forstår og tar vare på pasienten sin, han forstår om det er alvorlig sykdom (Psykisk) Han er en flittig lege som tar sin enkelte pasient alvorlig, Jeg var dær for et problem. Han fikk tak i hjelp til meg så raskt at jeg ser lyst på livet. Veldig dyktig lege.