Klæbu legesenter AS

Tine Bugges vei 1A 7540 Klæbu

Siste vurderinger av behandlere ved Klæbu legesenter AS

Ikke helt der

Lege: Hilde Bruheim Skrevet

Merkelig måte å kommunisere på..
Føler at en ikke blir hørt, sånt er bare slitsomt!
Drar ikke til lege for morro skyld!

Har null tillit til denne legen lengre

Lege: Hilde Bruheim Skrevet

Faglig dårlig lege, som egner seg dårlig til pasienter med psykisk helseproblemer. Hun er fjern , og lytter ikke, og vrir bestandig samtalene over på noe helt annet. Kom jeg inn med bihulebetennelse, så klarte hun og bruke opp den timen til å snakke om mine psykiske plager i stedet, så jeg gikk ut der ifra med uforurettet sak.
Hun virker besatt på og medisinere.. og er elendig på å følge opp sine pasienter. Hun glemmer fort og har noen kommentarer og språkbruk som fikk meg til å reagere med vantro og bytte fastlege etter 5 år .
Hun egner seg heller ikke til å behandle sykdommer hos barn.

Jeg er utrolig misfornøyd med henne, og hennes utsagn og språkbruk fikk meg til å reagere i vantro og bytte fastlege meget fort. for hele familien.

Unngå henne og du vil ha riktig behandling, det er min mening...

Beste Legen noen sinne!

Lege: Johan Østerås Skrevet

Johan Østerås tar vare på deg og spør også om det er noe annet før du er ferdig med timen din. Han er interessert i hva du har å si og hører på deg som pasient, han gjør sitt ytterste for at du skal få hjelp og henviser deg til spesialister om det er ønskelig. han er helt fantastisk og jeg kommer ALDRI til å bytte fastlege. Denne karen anbefales på det sterkeste.

Meget god lege/samtalepartner

Lege: Hilde Bruheim Skrevet

Jeg har hatt Hilde Bruheim som fastlege i mange år. Jeg har nå flyttet fra Klæbu for 5 år siden, men hun er fortsatt min fastlege.
Jeg har hatt flere tunge perioder med både psykiske og fysiske plager. Har også fått hjelp av henne med spilleavhengighet. Hun ble til og med i møter på NAV i en helt annen kommune enn Klæbu, bare for å sikre seg at jeg fikk den hjelpen jeg trengte.
Jeg er i dag meget velfungerende, med fast jobb som Statstjenestemann. Mye av det tillegger jeg hjelpen Hilde Bruheim har gitt meg. Hun er også fastlege til flere i min familie selv om vi har flyttet til andre kommuner.

overlegen lege

Lege: Eli Marita Pettersen Skrevet

fikk det intrykket at hun hørte ikke etter,når jeg snakket,og hun underøkte andre ting enn det jeg kom for. så det jeg kom for og var engstelig for fikk jeg ingen svar på. ikke sa hun resultat fra siste blodprøver, og hun glemte også og skrive ut nue resepter. hun tok også vanlig betalt selv om jeg hadde frikort. jeg byttet fastlege, samme dag