Klæbu legesenter AS

Tine Bugges vei 1A 7540 Klæbu

Siste vurderinger av behandlere ved Klæbu legesenter AS

Ikke fornøyd

Lege: Kirsti Merete Withbro Skrevet

Ble henvist til denne fastlegen etter min gamle måtte flytte. Virker som hun ikke tar pasienten seriøst og uttrykk som "Vet ikke, kom tilbake om det ikke blir bedre" er flittig brukt. Kommer til å lete etter en ny umiddelbart for min egen helses skyld

Hører ikke hva du har å si. Bestemmer noe helt annet enn hva du kom for. Lite hjelp å få .

Lege: Hilde Bruheim Skrevet

Skriver feil på resepter. Feil navn på resepter. Useriøs lege. Unnga henne om du vil ha hjelp.hun hører ikke på det du har å si og bruker sitt eget privatliv som mal for å vurdere andre sin situasjon. Blir sur om du selv har kunnskap om noe og blir vrang i form av at hun vil ikke ta blodprøver feks. Useriøs lege som bør unngåes.

Dømmende

Lege: Hilde Bruheim Skrevet

Føler at hun dømmer meg når jeg tar opp mine problemer. Har fått kjeft flere ganger.
Mens jeg var gravid var hun veldig trivelig og det virket som hun var interessert i å høre på meg, men hun er dårlig til å undersøke barna.
Veldig lett for å skrive ut medisin uten en ordentlig sjekk.

Uengasjert og uforberedt

Lege: Kirsti Merete Withbro Skrevet

Fikk denne legen ved at hun overtok etter min fastlege i mange år. Jeg var og er under kontinuerlig oppfølging av lege, men etter 3 legebesøk hadde jeg fremdeles ikke fått de undersøkelsene jeg burde få. Dette pga at hun ikke var forberedt og vi startet på en måte "på nytt" hver gang. En uforberedt og uengasjert lege etter min vurdering.

Snill og hyggelig

Lege: Hilde Bruheim Skrevet

Hilde er alltid blid og positiv. Jeg hadde henne i flere år, og selv om jeg generelt gruer meg ikke til legebesøket, så gikk det greit med henne fordi jeg ble møtt med respekt og forståelse. Hun brukte god tid til å prate om både det jeg kom for og andre ting. Hun er også flink når det kommer til det psykiske. Og hun var flink i møter med Nav.