Vikhammer Legekontor DA

Stasjonsveien 14 7560 Vikhammer

Siste vurderinger av behandlere ved Vikhammer Legekontor DA

Kunnskapsrik og nøye 👍🏻

Lege: Petter Andreas Høisen Skrevet

Kunnskapsrik og tar pasientens plager på alvor og ønsker oppriktig å hjelpe pasienten. Vant med 15 minutt fra forrige lege så var forberedt på det samme her, men 15 minutt ble til nesten 45 minutt da Høisen ikke indikerte at det hastet. Tvert imot🙏🏻😊Anbefales!

Rolig og

Lege: Jeanine Melby Skrevet

Bytter nå fastlege pga flytting, men skulle gjerne ha fortsatt hos Vikhammer legekontor. Legen er rolig og avslappet, stresser ikke, lytter m.m.

Flink lege

Lege: Jeanine Melby Skrevet

En rolig lege som er empatisk,forståelsesfull, grundig og veldig flink i å lytte. Tar problemer på alvor. Føler meg godt ivaretatt hos henne.
Anbefales på det sterkeste.

Veldig grei, forståelsesfull, tar deg på alvor, kunnskapsrik,virker sikker i sin vurdering,flink til å forklare, nr 1😉

Lege: Petter Andreas Høisen Skrevet

Føler meg ivaretatt og forstått. God på kommunikasjon, vært til veldig god hjelp for meg og min familie. Kan være litt vanskelig å få tak i pr telefon, men ellers i henting å utsette på han som lege. Veldig godt fornøyd med det valget😉

Forståelsesfull lege

Lege: Petter Andreas Høisen Skrevet

Tar seg god tid og er fokusert når han lytter til pasienten. God fagkunnskap på mental helse. Villig til å lære av pasienter med stor kunnskap på et spesifikt medisink tema. Redegjør for og forklarer tanken bak medisinske vurderinger. Vennlig og behersket. Strekker seg litt ekstra for pasienter som er ofre for maktmisbruk og feilbehandling videre i helsesystemet. Ganske restriktiv på avhengighetsskapende legemidler, men likevel rettferdig når lidelser "går over stokk og stein". Flink til å "multi-taske", men er noe glemsk.