Sørbyen Legesenter

Vestre Rosten 79 7075 Tiller

Siste vurderinger av behandlere ved Sørbyen Legesenter

En utrolig flink lege skal mann leite lenge etter.

Lege: Anders Folven Skrevet

Dette er en lege som virkelig bryr seg om sine pasienter. En trygg og god lege som tar seg tid til å lytte på sine pasienter og sier aldri nei om noe skulle haste. Jeg føler meg ivaretatt og trygg på at det han sier er riktig. Jeg har prøvd noen leger men nå har jeg funnet legen som jør meg trygg da han stiller opp bestandig. Helt utrolig at det finnes personer som Dr Follven.

Veldig bra lege.

Lege: Anders Folven Skrevet

Var her i dag. Tredje gang på ca 2 uker. Fantastisk god hjelp som alltid. Blir sett, hørt og forstått.
Løsningsorientert og dyktig lege.

Veldig bra :-)

Den beste legen

Lege: Inga Marthe Grønseth Skrevet

Trist at vi mister henne sol lege i Hareid kommune. Beste legen vi har hatt. Veldig forståelsesfull og tar deg på alvor, tar hensyn og viser respekt.

Den perfekte legen

Lege: Inga Marthe Grønseth Skrevet

Har hatt henne som fastlege siden hun begynte, å jeg kunne ikke blitt mer fornøyd! Er alltid i godt humør, man blir lyttet til og tatt på alvor og ikke minst godt fulgt opp! :) Kjempetrist at hareid nå mister en så god fastlege, det skal godt gjøres å fylle hennes sko! :)

God oppfølging

Lege: Terje Thorkildsen Rambøl Skrevet

Har alltid tid, lytter og ser oss som pasienter. (mor og barn) Forståelsesfull og følger opp. Søker råd/ekspertise andre steder der dette er nødvendig. Veldig fornøyd.