Sørbyen Legesenter

Vestre Rosten 79 7075 Tiller

Siste vurderinger av behandlere ved Sørbyen Legesenter

Grundig

Lege: Inga Marthe Grønseth Skrevet

Meget godt fornøyd med fastlegen; hun er veldig grundig og imøtekommende. Bestandig hyggelig og blid.

Dyktig

Lege: Anne Mikaela Hauffen Skrevet

En lege som har tid til å lytte, videresender raskt til spesialist, kort sagt, kunne ikke fått en bedre fastlege

Terje er en trygg og kunnskapsrik lege som tar meg på alvor.

Lege: Terje Thorkildsen Rambøl Skrevet

Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med Terje som min fastlege. Han er så flink til å ta tak i ting jeg trenger, eller gi meg forklaringer når det ikke kan gjøres ting. Jeg blir tatt vare på på best mulig vis. Han skaper et samarbeid som gjør at jeg og pårørende føler at han ser og tar vare på meg, og vi kan stole på ham. Han er et gjennomgående godt menneske og han har vært superviktig for at jeg har et liv og livskvalitet, tross alt. Jeg er så takknemlig for ham, og også for hjelpen fra sykepleiere og andre ansatte jeg er i kontakt med. Jeg føler meg alltid sett og hørt. Tusen hjertelig takk! 🤗💫

Tar seg alltid god tid

Lege: Inga Marthe Grønseth Skrevet

Inga Marthe er helt fantastisk, hun tar seg god til til deg og lytter godt. Er veldig fornøyd med henne :)

Ser helheten

Lege: Ingeborg Hov Skrevet

Hun er lyttende og forståelsesfull, men stiller også krav til deg som pasient. Og det er bra! Hun følger opp og er grundig. Meget fornøyd med henne som min fastlege,