Eikeliklinikken

Bærumsveien 206 1357 Bekkestua

Siste vurderinger av behandlere ved Eikeliklinikken

Veldig bra og profesjonell fastlege

Lege: Humam Sattar Husain Al-Ubaidy Skrevet

Fastlegen har alltid tid til sine pasienter. Ringer tilbake og følger deg opp. Man får time rask når man trenger det.

Siri Merete Nordeide Grønli

Lege: Elle Marja Heatta-Speicher Skrevet

Snakker seg bort fra tilstanden min og jeg føler meg ikke hørt i det hele tatt. Ei heller har hun forståelse. Stor forskjell på Elle Marja Heatta-Speicher og Siri. Elle ser et menneske helhetlig og sjekker grundig. Veldig leit at min fastlege jobber sjeldent.

Vil gi ekstra ros til den ene sekretæren(som har jobbet der lengst), hun er utrolig imøtekommende og hyggelig.

Utilgjengelig

Lege: Anders Trovik Hasle Skrevet

De få gangene jeg har forsøkt å få kontakt digitalt, tar det flere dager før det kommer respons. Prøver så å følge opp på telefon, og kommer til svarer. Etter min oppfatning, kan leger ikke tillate seg å svare når det passer, men tilstrebe feks maks 24 timer responstid. Dette er ikke godt nok.

Best

Lege: Humam Sattar Husain Al-Ubaidy Skrevet

Humam er vennlig, empatisk, kunnskapsrik og effektiv. Han tar møter deg som pasient på en varm og tillitsvekkende måte, og tar seg tid til å lytte. Han har hjulpet meg og familien med store og små helseproblemer og vi kunne ikke bedt om en bedre fastlege.

Aldri tilgjengelig

Lege: Anders Trovik Hasle Skrevet

Umulig å nå. Jeg har vært i nød og ringt flere ganger uten noen resultater. Det virker som om han ikke bryr seg om pasientene hans.