Eikeliklinikken

Bærumsveien 206 1357 Bekkestua

Siste vurderinger av behandlere ved Eikeliklinikken

Sett og hørt

Lege: Humam Sattar Husain Al-Ubaidy Skrevet

Utrolig fornøyd med Humam. Første legen jeg har opplevd som spiller på lag og hvor jeg føler meg trygg på at jeg virkelig blir ivaretatt.

Norges beste fastlege

Lege: Anders Trovik Hasle Skrevet

Han er svært kunnskapsrik på de fleste felt, med en spesiell evne til å se helheten.Han er svært engasjert, empatisk og deltagende

Fantastisk lege. Anbefales på det sterkeste!

Lege: Elle Marja Heatta-Speicher Skrevet

Jeg har flyttet fra Bærum og det har sittet langt inne å bytte lege fra Elle. Hun er virkelig superbra. Hun tar seg god tid og lytter. Dersom du trenger det så bruker hun 45 min på deg. Selvsagt fører det til litt venting for andre pasienter, men du blir i alle fall tatt på alvor. Jeg har hatt 4 år med traumer og ekstremt mye sykdom, jeg har derfor vært mange ganger hos legen. Det har vært godt å komme til Elle og hennes to vikarer; Karina Østern og Siri Merete Nordeide Grønli. Karina har jeg vært hos mange mange ganger og hun er fantastisk. Siri har jeg vært hos 2 ganger og har svært godt inntrykk av henne. Hun gjør også det lille ekstra.

Jeg har også hatt med barn og blitt godt ivaretatt og sett nøye på. Flott legekontor!

Det er lett å komme gjennom på telefonen og skranken er hyggelig. Man får også tatt blodprøver der. Man kan sende melding på "Pasientsky" og får svar alt fra 0,5 dager til 4 dager, kommer litt an på. De er også fleksible på henvisninger og resepter.

Gruer meg til å flytte vekk fra Elle. Takk for at du har tatt så godt vare på meg!

Fornuftig og omsorgsfull

Lege: Elle Marja Heatta-Speicher Skrevet

Hun lytter og tar seg tid til deg. Fornuftig, og henviser ved behov. Måtte bytte grunnet flytting, men hadde helst beholdt henne som fastlege, kan absolutt anbefales.

Kunnskapsrik og god lege

Lege: Elle Marja Heatta-Speicher Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Elle Marja, og er nok den beste legen jeg har hatt noen gang. Hun er kunnskapsrik og hyggelig. Føler meg sett og hørt når jeg er hos henne.
Ellers liker jeg veldig godt legekontoret generelt, og de har god tilgjengelighet.