Eikeliklinikken

Bærumsveien 206 1357 Bekkestua

Siste vurderinger av behandlere ved Eikeliklinikken

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Humam Sattar Husain Al-Ubaidy Skrevet

En utmerket lege som av mange får god omtale.Vikaren er også veldig bra, lyttende og flink til å følge opp, ung og godt oppdatert. Heldigvis er naturmedisinen, dvs. antroposofien kastet ut, den forrige legen ble stadig mer forvirret og foreslo de merkeligste antroposofiske dråper og pulvere, som cardiodoron og plumbum mellitium, men på Feiringklinikken sa de de var bedre å ta et glass rødvin! Solgte perikumolje over disk, som kunne være direkte skadelig for noen

Kunnskapsrik, trygg, tar deg seriøst

Lege: Elle Marja Heatta-Speicher Skrevet

Hun tar alle henvendelser på alvor, gjør nødvendige undersøkelser og henviser videre når det er nødvendig. Hun sender alltid svar på prøver når de forelegger og følger opp. Som pasient er du godt ivaretatt.

Engasjert og kunskapsrik

Lege: Elle Marja Heatta-Speicher Skrevet

Føler meg alltid veldig godt ivaretatt uansett hva jeg trenger hjelp med.
Flink med tilbakemeldinger.

Dyktig og imøtekommende

Lege: Humam Sattar Husain Al-Ubaidy Skrevet

En veldig positiv, kunnskapsrik og lyttende lege som følger opp pasienten, og som søker råd andre steder ved behov. Anbefales på det sterkeste!

Lyttende

Lege: Humam Sattar Husain Al-Ubaidy Skrevet

Min datter og jeg brukte dr Humam etter at vår forrige fastlege på samme lokasjon flyttet. Han er lyttende og viser at han bryr seg. Min datter fikk forståelse og han satte av nok tid. Han fulgte opp med sms/info etter konsultasjonen. Vi likte han veldig godt begge to, men måtte bytte da vi nå bor i Oslo uten bil. Anbefales!!