Gågaten Legesenter

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Gågaten Legesenter

Veldig fornøyd

Lege: Eva Lise Wendt Skrevet

Bytter aldri lege , er veldig fornøyd.Får time når jeg trenger det , lytter, behagelig. Har brukt denne legen i mange år.

Blandet fornøyelse

Lege: Lars Aamann Skrevet

Den måte man tar imot pasienter på telefon kunne godt trenge en forbedring. Skal ikke gå til personangrep, men det er svært viktig hvordan man ivaretar pasienter og snakker til de. Er ikke lengre pasient av samme årsak.

Legen er snill og lytter, klart han vil det beste for pasienten. Kanskje litt rask behandling, litt lite/langsom tilbakemeldinger, men alle vet jo at hverdagen er travel. Jeg håper han fortsetter med å lytte.

Engasjert og kompetent!

Lege: Lars Aamann Skrevet

Føler meg alltid lyttet til og godt ivaretatt! Dr. Aamann er imøtekommende og en svært god lytter som faktisk sender deg videre dersom du trenger det. En sitter igjen med følelsen om at han bryr seg, noe som er sjeldent i disse hektiske hverdagene hvor effektivitet er høyt prioritert. Flott lege!

Veldig god lege!

Lege: Lars Aamann Skrevet

Lars Aamann er en veldig hyggelig og dyktig lege som jeg kan anbefale til alle. Han er god til å lytte og gir gode diagnoser og råd.

Dyktig, imøtekommende og interessert

Lege: Eva Lise Wendt Skrevet

Opplever Lise Wendt som en meget god allmennlege, dyktig og effektiv. Hun er flink til å lytte og tar meg på alvor. Hun kommer også med gode råd og er ikke motstander av å videresende pasientene til spesialister ved behov. Anbefales!
Meget hyggelige og bilde damer i resepsjonen også!