MediSyd A/S

Vestre Rosten 79 7075 Tiller

Siste vurderinger av behandlere ved MediSyd A/S

Yes!

Lege: Kristin Lein Rendum Skrevet

Hadde virkelig gruet meg til å gå til etterkontroll etter fødsel og hadde derfor ventet leeeenge.. Med ny fastlege og helt skrekk for GU var jeg rimelig svett der jeg satt i venterommet. Men skrekken og redselen forsvant fort da et blidt fjes ropte meg opp. Væremåten hennes fikk meg til å slappe av, og med en lett og ledig tone syntes jeg at jeg fikk god kontakt med min nye fastlege fra første stund. Ikke minst virket hun oppriktig interessert i meg som pasient. Selve undersøkelsen utførte hun raskt, hele tiden med en god dialog. Jeg fikk et inntrykk av at dette er noe hun virkelig kan og at jeg som pasient kan ha full tillit til jobben hun utfører,

Så fra meg får hun full pott!

den dågliste legen jeg har hatt!

Lege: Bent Korssjøen Skrevet

Ubehagelig, ikke tenker på helse av pasient, men jobber for å ha god statistikk i datasystemet.

data legen

Lege: Per Schrøder Skrevet

Når du går til legen forventer du å snakke med han eller hun person til person, men hos denne legen føler jeg at jeg snakker til en data maskin.

Anbefales på det sterkeste !!

Lege: Bent Korssjøen Skrevet

Faglig sterk, yter service og lytter til meg. Bruker god tid, men er effektiv.

En dyktig lege

Lege: Per Schrøder Skrevet

Han er en lege,slik jeg ønsker en lege skal være.Nøyaktig,forklarer tydelig,har humor.Ikke redd for å sende deg vidre ved usikkerhet.Om han er forsinket,er det fordi han tar seg tid.neste gang kan det være jeg som trenger lengere tid.Selv om jeg bor langt unna,bytter jeg ikke fastlege.Trenger jeg hjelp på dagen,får jeg alltid time.