Havstein Legesenter

Statsråd Kroghs vei 15C 7021 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Havstein Legesenter

Engasjert og forståelsesfull

Lege: Tone Lundeby Skrevet

Uten tvil den beste legen jeg har hatt. Hun er faglig dyktig, engasjert og god til å lytte. Hun er empatisk og ser hele mennesket. Jeg har fått mye god hjelp og føler meg veldig trygg fordi hun er så grundig. Selv om hun har det travelt synes jeg hun er god på å ikke vise det med sin rolig og behagelige fremtoning.

Pålitelig, erfaren, trygg og kunnskapsrik.

Lege: Kristen Rye Skrevet

Jeg har vært fastlegepasient hos ham i ca. 8 år, og har absolutt ikke ønske om å skifte over til en annen lege.

Flink og hyggelig

Lege: Kristen Rye Skrevet

Tok seg god tid v første konsultasjon. Hyggelig, lyttende og virket flink. Heller ikke negativt at han har litt humor!

Fantastisk fastlege

Lege: Tone Lundeby Skrevet

Jeg kunne ikke hatt en bedre fastlege enn Tone.Hun er lyttende,empatisk og ser hele mennesket.Hun tar seg god tid og følger opp henvisninger og prøvesvar.Hun er som regel blid og imøtekommende,kan av og til virke litt stresset og det tror jeg er fordi hun har for mye å gjøre i forhold til tiden hun har til rådighet.En faglig sterk og dyktig fastlege.Anbefales på det varmeste.

Oppdatert og lyttende

Lege: Randi Lovise Sjønnegård Skrevet

Hun er kunnskapsrik og oppdatert. Ser og hører deg som pasient, selv om hun som alle dyktige fastleger har alt for mye å gjøre.