Havstein Legesenter AS

Telefonnummer72 56 03 0072 56 03 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Statsråd Kroghs vei 15C 7021 Trondheim

Siste vurderinger av Havstein Legesenter AS

Dyktig og omsorgsfull

Lege: Anita Lilleberg Skrevet

Har bare gode ting å si om Anita som fastlege. Jeg opplever hun som faglig dyktig og som genuint interessert i sine pasienter, og jeg har aldri følt meg som neste pasient på listen på hennes kontor.
Alltid blid og hyggelig. Føler at jeg blir tatt på alvor og får god hjelp.

Engasjert,trygg og dyktig lege

Lege: Anita Lilleberg Skrevet

Mener at dette er den flinkeste fastlegen som finnes i Trondheim. Engasjert og dyktig!
Føler meg heldig som har henne som fastlege.

Føler meg tatt hånd om.

Lege: Randi Lovise Sjønnegård Skrevet

Veldig fornøyd med Randi. Hun tar meg på alvor og viser forståelse for ting andre leger ikke har gjort, fra min oppfatning. Hun er effektiv, men tar seg tid til å prate/høre om hvordan ting går. Beste legen jeg har hatt på lenge!

Forståelsesfull og god fastlege, men travel

Lege: Tone Lundeby Skrevet

Tone er en fantastisk fastlege. Hun lytter, og viser forståelse for det du sier. Hun er kunnskapsrik og medmenneskelig. Bare "synd" hun er så populær at hun har det alt for travelt. Jeg vil aldri bytte bort Tone som fastlege, men hun har alt for mange å ta seg av på alt for kort tid.

Travel

Lege: Tone Lundeby Skrevet

Tviler ikke på hennes faglige dyktighet men har en upassende fremtoning når det gjelder å vise forståelse. Viser tydelig at hun alltid har en stresset dag. Følger ikke opp prøvesvar.