Ørland legetjeneste

Skolegata 9/Dr Sauers vei 8 7160 Bj 7130 Brekstad

Siste vurderinger av behandlere ved Ørland legetjeneste

Imøtekommende

Lege: Kristine Vinge-Holmquist Skrevet

Har henne dessverre ikke som fastlege,men har vært innom på hastetimer.oppfatter henne som dyktig,å at hun tar folk på alvor. 👍

Meget fornøyd

Lege: Morten Jensvold Skrevet

Meget god faglighet og stor tillit. Vurdering å forståelse for problemstillinger er medet faglig , alltid blid .

Omsorgsfull og kunnskapsrik

Lege: Birgitte Bjørland Skrevet

Bryr seg om pasientene sine. Oppriktig interessert i å hjelpe. Super fastlege! Tar seg god tid, følger opp tett ved behov.

Glad man kan endre fastlege

Lege: Kristine Vinge-Holmquist Skrevet

Fikk hun utlevert, er glad man kan bytte fastlege.
Fullstendig mangel på forståelse, tillit og hjelp

fantastisk støttespiller

Lege: Morten Jensvold Skrevet

da jeg møtte Morten Jensvold satt jeg uten særlig med støttespillere her i livet og med en følelse av ikke å bli tatt serøst da jeg slet mye psykisk. Dette endret seg allerede fra første møte. Han er en omsorgsfull og kunnskapsrik lege, som selv etter mange år i bransjen klarer å se hver enkelt pasient som unike mennesker med unike problemstillinger. i motsetning til tidligere, hvor alle mine fysiske plager ble bortfeid og forklart med at jeg sliter psykisk og det er bare i hodet mitt, tok denne mannen meg serriøst, sendte meg til utredninger og hjalp meg hvert eneste steg på veien. jeg ble også trygg nok i hans relasjon at jeg turte å ta steget ut av et veldig voldelig og usunt forhold jeg var i på det tidspunktet. Han viste stor kunnskap om sammenhengen mellom kropp og psyke, og lærte meg at man må behandle begge deler for å unngå en vond sirkel som bare fører til flere symptomer og ingen løsning. jeg ble fulgt opp godt tverrfaglig i flere år i god regi av Morten, og sitter i dag med flere diagnoser mindre enn da jeg først møtte han. Borte er ptsd, borte er angst og selv om jeg i dag har 100 prosent ung uføre, og en fibromyalgidiagnose sitter jeg nå med den fysiske styrken til å håndtere det og mental styrke nok til at jeg om ikke lenge skal begynne med en bachelor i vernepleie og forhåpentligvis ut i jobb innen få år.
jeg vil også presisere at han er veldig profesjonell, selv om han tidvis var en av veldig få relasjoner i mitt liv, og derfor for meg en nær relasjon, var han hele veien profesjonell, og behandlet meg som en lege skal gjøre. og vissheten om at denne pasientomsorgen og lidenskapen om å gjøre livet til sine pasienter bedre ikke bare blir gitt til meg, men alle hans pasienter varmer meg veldig. du kan ikke få en bedre lege enn dette. Da jeg flyttet til nordnorge beholdte jeg han så lenge som det lot seg gjøre, men måtte til slutt bytte fastlege. Han jeg har i dag er også veldig flink og jeg blir godt ivaretatt, men skal mye til for å fylle skoene til Morten Jensvold.

hvis jeg skal dra frem noe som helst negativt må det være at det tidvis kunne være litt forsinkelser, men det er det ingen som brydde seg om for det handlet alltid om at han ville gi rom for en dialog uten stress og ville være så grundig som mulig, uten at man skulle føle at man måtte skynde seg eller var til belastning. og siden han som sagt fører denne praksisen for alle sine pasienter hendte det at det ble noe ventetid. men ventetiden i ny og ne var det absolutt verd!