Ørland/Bjugn Legetjeneste (Legekontor)

Skolegata 9 7130 Brekstad

Siste vurderinger av behandlere ved Ørland/Bjugn Legetjeneste (Legekontor)

Trygg, effektiv

Lege: Cynthia Magdalena Poblete Torres Skrevet

En lege som lytter til deg og forstår hva du trenger hjelp med. Dette er den beste legen jeg noen gang har hatt.

Den beste av de beste!

Lege: Pål Ronny Flæsen Skrevet

Her snakker man ikke bare om å bli sett, men også hørt! Han tar seg tid, som gjør at du føler deg trygg.Han er også meget effektiv, flink ,intuitiv, oppmuntrende ,støttende og nøye. Og har, ikke minst et fantastisk humør.Han nøler heller ikke med å sende deg videre til feks.spesialist. Jeg er utrolig takknemlig og heldig over at jeg har nettopp denne fast legen; noe jeg har hatt siden 2003 da jeg ble M.E syk.

Måtte han aldri slutte!

Seriøs og forståelsesfull

Lege: Kristine Vinge-Holmquist Skrevet

Har enda til gode å å gå fra en time uten hjelp. Tar tak i alle saker, tar prøver og henviser. Setter seg godt inn i saker og pasienters medisinske historie. Trygg og god!

Utmerket

Lege: Maris Kalling Skrevet

Jeg og mine barn har hatt Maris som fastlege siden 2017 og kan trygt si med hånden på hjertet at dette er den beste fastlegen vi har hatt. Det blir et stort savn når vi nå må flytte og bytte fastlege.

Pålitelig og empatisk.

Lege: Harmen Martinus Dijkstra Skrevet

Han kom på uoppfordret hjemmebesøk til min mor og var svært hjelpsom i en vanskelig situasjon. Ogsp under videre oppfølging har han vært støttende og faglig solid, jeg har ubetinget tillitt til hans vurderinger.