Ørland/Bjugn Legetjeneste (Legekontor)

Skolegata 9 7130 Brekstad

Siste vurderinger av behandlere ved Ørland/Bjugn Legetjeneste (Legekontor)

Har alltid vikar.

Lege: Roar Johansen Skrevet

Ikke lang ventetid og hyggelig personal som jobber ved kontoret. Men problemet er at denne fastlegen aldri er tilstede, men alltid har vikar. Dette betyr at legen du kommer til ikke kjenner deg, noe jeg trodde var poenget med fastlegeordningen. Frustrerende! Forstår at han nå jobber på Nesodden og at det er derfor han er lite tilgjengelig i Drøbak.

Føler meg superheldig som har en slik god fastlege.

Lege: Pål Ronny Flæsen Skrevet

Interessant og fin samtalepartner med humoristisk sans. Tar alle henvendelser på alvor. Henviser videre når det er fornuft i det. Tar seg tid når det trengs, men er samtidig effektiv og ujålete. Han har min fulle tillit!

Topp lege

Lege: Roar Johansen Skrevet

Er veldig avhengig av en positiv lege som forstår din situasjon. Bryr seg om hele deg. Perfekt for en kroniker.

Vinge som lege

Lege: John Olav Vinge Skrevet

Hatt han som fastlege noen år. Synes jeg fikk god hjelp. Han gav meg stort sett det jeg trengte av tid og var en god lytter. Jeg hadde fortsatt valgt å ha han som fastlege hvis han ikke hadde flyttet.

Meget kunnskapsrik og pliktoffylende

Lege: Harmen Martinus Dijkstra Skrevet

Har hatt ham som fastlege i 10 år, og har alltid følt meg godt oppfulgt. Han har, sammen med staben forøvrig ved Bjugn Legesenter, tatt mine tilfeller alvorlig og fulgt opp til punkt og prikke. Alt fra ryggskader, via diabetes til røykeslutt og livsstilsomlegging, har det alltid vært god dialog og god tid til forklaringer og analyser.