Persaunet Legesenter

Utsiravegen 1A 7045 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Persaunet Legesenter

Topp!

Lege: Michael Ulvan Skrevet

Jeg kom innom for en hastetime, hadde ikke fastlege i trondheim. jeg oppsøkte lege for en ganske vanlig sykdom, og måtte ha antibiotika, men han tok seg tid og pratet av gårde, tok ytterlige sjekker, skrøyt av min generelle helsestand noe som fikk meg til å føle at han virkelig tar pasientene sine på alvor og tar seg tid! han forklarte nøye og presist. jeg satt ikke igjen å følte at jeg ikke har fått et ordentlig svar på noe, som jeg ofte gjør med de andre legene jeg har hatt. han er dessuten veldig blid, folkelig og hyggelig!
Beste legetimen jeg har opplevd. gikk rett hjem og på nett for å endre fastlege, men har var ikke tilgjengelig, noe som var skikkelig kjipt.

Veldig fin lege

Lege: Egil Storrusten Skrevet

Storrusten er tillitvekkende og flink, han tar seg tid til pasienten og lytter. Flink til å ikke over kjøre pasienten men hører på det du har og si. Har hatt han som fastlege i over fire år. Legesenteret er også bra.

Super bra fastlege

Lege: Michael Ulvan Skrevet

Han tar seg god tid til å høre på hva du sier stresser ikke gjennom legetimen selv om man kanskje er litt på etterskudd. Har kjempegod oppfølging av pasientene sine, ringer med prøveresultater osv. Man føler virkelig at man blir satt i fokus når man er hos Ulvan.

Super lege!

Lege: Egil Storrusten Skrevet

Min fastlege gjennom mange år. God kommunikasjon, stor evne til å lytte og til å ta pasientens egne vurderinger i betraktning. Føler at han tar meg på alvor!!

Lyttende

Lege: Hanna Moum Skrevet

Med mange problemstillinger klarer hun å se hvert enkelt problem isolert og er løsningsorientert. Mangler litt på å se en helhet men avviser ingen av mine teorier