Persaunet Legesenter

Utsiravegen 1A 7045 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Persaunet Legesenter

Aldri mer

Lege: Hanna Moum Skrevet

Virker som hun tror medisiner og sykemeldinger er løsningen på det meste. Ikke særlig flink til å lytte.

Utrolig flink og erfaren lege

Lege: Michael Ulvan Skrevet

Ulvan bruker alltid den tiden som trengs, dette fører ofte til at han er litt forsinket. Selv om du kommer inn 5 min etter tiden så stresser han ikke med å kaste deg ut så fort som mulig, jeg tror han vet at han kommer til å ta igjen tiden på naturligvis når det kommer en kunde som ikke trenger spesielt mye hjelp.

Opplever sjeldent at han tar feil, gjør han det så er han raskt framme og beklager, samt fikser feilen snarest. Han har et stooort utvalg av gode kontakter slik at lang ventetid blir til, litt ventetid.

Han er en veldig rolig lege som ikke lar seg stresse, samtidlig har han god sans for humor ;)

ENESTÅENDE!

Lege: Michael Ulvan Skrevet

Michael Ulvan er helt enestående. Jeg har ikke opplevd hans make!
Dyktig, kunnskapsrik, evnen til å vise omsorg og empati.
En lege du simpelt hen blir glad i og ikke kan være foruten.
Har du vært så heldig å komme deg inn hos han, så bli der! :)

Tillitvekkende, lydhør og seriøs

Lege: Egil Storrusten Skrevet

Har hatt ham som fastlege i mange år, og alltid vært fornøyd med hjelpen jeg har fått og måten han forholder seg på. Hører på hva jeg har å si, og jeg får inntrykk av at han inkluderer også mine vurderinger og betraktninger i behandlingen. Henviser videre når det er behov for spesialkompetanse.

Kunne ikke bedt om en bedre fastlege!

Lege: Michael Ulvan Skrevet

Har ingenting å utsette på legen eller legesenteret. Fra å være frisk og sjelden oppsøke lege til å bli alvorlig syk og trenge tett oppfølging, har jeg alltid fått den hjelpen jeg trenger. Legen er faglig dyktig og forklarer godt hvorfor han gir den behandlingen/diagnosen han gir. Han lytter og ser på deg når du snakker. Han er rolig, men bestemt og viser omsorg når det trengs. Jeg kunne ikke bedt om en bedre fastlege.