Persaunet Legesenter

Utsiravegen 1A 7045 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Persaunet Legesenter

Utrolig dyktig

Lege: Michael Ulvan Skrevet

Ulvan er virkelig en helt fantastisk fastlege. Jeg har alltid blitt tatt på alvor her, og han virker alltid interessert i det jeg har å si. Han har en enorm forståelse for både fysiske og psykiske plager, gjør nødvendige tester og vet virkelig hva han holder på med. Blir alltid møtt med "dette fikser vi!", han er positiv og alltid veldig innstilt på å hjelpe. Jeg har virkelig aldri hatt en dårlig opplevelse med Ulvan, ønsker å beholde han som fastlege så lenge jeg kan. Anbefales på det sterkeste!

Ekstremt dårlig lytter, og lite empatisk!

Lege: Egil Storrusten Skrevet

Har hatt denne fastlegen kun i kort tid, ca 1 år. Synes han var grei nok de første gangene jeg var hos han for enklere ting (ordner raskt henvisninger og resepter), men da jeg etter en større "krise" som hendte i livet mitt, var totalt avhengig av tett dialog med fastlege for å utrede plager av mer komplisert og alvorlig art, virket det som han gikk lei, og helst ville slippe maset. Denne krisen var også utløst av hendelser utenfor min kontroll, slik at jeg som pasient ikke kan klandres for mine plager (les: innbille meg at jeg er syk).

Oppleves som at han kun lytter med et "halvt øre", og egentlig ikke er så interessert, dersom problemstillingen ikke er rett frem, og vil kreve at han tar seg mer enn 5 minutter. Når kriser i livet oppstår har man behov for en fastlege som lytter, viser interesse og er engasjert - og som kan hjelpe deg å legge en plan for veien videre. Dette har vært totalt fraværende. Han hører kun bruddstykker av det som blir fortalt(ser mye inn i PC skjermen når man snakker), evner derfor heller ikke å sette symptomer i sammenheng og se det totale bildet, og dermed sitter man som pasient og føler seg misforstått og lite tatt på alvor. Det er svært frustrerende når det foreslås løsninger, som det burde være opplagt, at på det tidspunktet, burde vært forkastet for lengst - hadde han fått med seg hva som blir sagt tidligere.

I min situasjon som for meg personlig opplevdes svært tung, var det krevende å skulle forholde seg til en fastlege, som ikke virket å være interessert i å hjelpe meg. Det virker heller ikke som han evner å se hvordan fysiske plager, påvirker det psykiske hos pasienten.

Man kommer også alltid 30-40 min inn etter oppsatt time, og da kommer legen nærmest springende ned korridoren.

Anbefaler ikke denne fastlegen.

Meget bra !

Lege: Michael Ulvan Skrevet

Hatt plager i flere år,bytta fastlege tilslutt-Ble tatt skikkelig på alvor,tok flere prøver.Grundig.

Håpløst

Lege: Hanna Moum Skrevet

Ikke tid til å høre på deg, gjør aldri noe utvidet undersøkelse. Snakker gjerne i munnen på deg også.

Grei

Lege: Hanna Moum Skrevet

Fastlegen min i mange år, oppfatter henne som en saklig, profesjonell og effektiv lege. Henviser der hun finner indikasjon.
Godt fornøyd.