Fornebulys Legekontor AS

Martin Linges vei 25 Terminalbygget 1364 Fornebu

Siste vurderinger av behandlere ved Fornebulys Legekontor AS

Eksemplarisk Omsorg og Profesjonalitet

Lege: Tin Vo Tran Skrevet

Dr. Tin Vo Tran er en enestående lege som virkelig bryr seg om sine pasienter. Fra første øyeblikk følte jeg meg trygg og godt tatt vare på. Doktoren tar seg tid til å lytte, forklarer ting på en forståelig måte og viser en dyp forståelse for sitt fagfelt. Jeg er utrolig takknemlig for den omsorgen og profesjonaliteten jeg ble møtt med. Anbefales på det varmeste!

Behagelig og trygg

Lege: Tin Vo Tran Skrevet

Har vært innom Tin 3 ganger siste måneden og har hatt bare positive opplevelser. Tin lytter godt og tar seg tid til å spørre, forstå og forklare. En rolig, hyggelig og trygg lege.
Anbefales!

Best doctor ever!

Lege: Tin Vo Tran Skrevet

While other doctors was telling me everything is only my imagination, he was checking me and solving my problems. Was no mistakes, everything was fast and smooth. If you need a doctor which will heal you, not only to go to talk to him [like it was in my case with others] then he is the right one. Thank you Tin Vo Tran!

Veldig fornøyd

Lege: Tin Vo Tran Skrevet

Best fastlege jeg har hatt. Jeg føler at jeg er hørt og at han faktisk vil hjelpe. Perfekt for de som opplevde dårlig behandling før. Snarøya er langt unna for meg, men likevel velger jeg å dra ditt.

Behagelig,lyttende og trygg

Lege: Tin Vo Tran Skrevet

Vil anbefale Tin på det varmeste, fikk meg til å føle meg avslappet, sett og hørt!
Utrolig hyggelig!