Holter Legekontor

Tulipanveien 4 2034 Holter

Siste vurderinger av behandlere ved Holter Legekontor

Trygg, kunnskapsrik og imøtekommende

Lege: Kenneth Tieng Nguyen Skrevet

Har brukt Kenneth siden 2015 og er veldig fornøyd med legen. Han tar seg tid til samtaler og er gunient opptatt av å finne ut svar på ubehag/plager man måtte ha.

Tilgjengelig og bryr seg

Lege: Elin Tora Hoel Skrevet

Veldig fornøyd med Elin som fastlege! Opplever at hun tar seg god tid og at hun er tilgjengelig, hun virker veldig kunnskapsrik.

Har alltid tid til deg

Lege: Kenneth Tieng Nguyen Skrevet

Kenneth er legen ALLE burde hatt. Han har alltid tid til å lytte. Gir seg ikke, før han har en løsning.
Du føler deg tatt vare på, og trygg!

Lite forståelsesfull.

Lege: Elin Tora Hoel Skrevet

Måtte dessverre bytte lege, da jeg opplevde aldri å nå helt inn med mine problemer/ utfordringer over mange år, og at hun hele tiden « visste best». Dårlig til å sende videre.
Følte meg presset til å « holde ut» smerter og fysiske plager. Noe som har resultert i store utfordringer i hverdagen og et lite funksjonelt liv.

Veldig trist, da hun på mange måter var god på sin måte.

Lite interessert

Lege: Geir Einar Sjaastad Skrevet

Vært hos han flere ganger, men han virker ikke interessert i å faktisk hjelpe meg.
Kan bli bedre: sende henvisning han sier han skal, undersøke "problemet" og ikke bare avfeie uten å se på det, han bør vise at han ønsker å finne ut av hva som er årsaken og løse det (jeg fikk beskjed om at det var kanskje bare smerter jeg måtte finne meg i å leve med). Han virker mest opptatt av å få inn neste pasient fortest mulig.
Alltid forsinket, hver gang har jeg sittet på venterommet i godt over en halvtime ekstra uten et eneste ord fra hans side etterpå.