Kirkegata legesenter

Telefonnummer74 08 50 6074 08 50 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirkegata 1 A 7600 Levanger

Siste vurderinger av Kirkegata legesenter

Den beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Tomas Nils Erik Forsberg Skrevet

Jeg og barna har hatt Tomas som fastlege over flere år. Han er lyttende, tar seg god tid og flink med små barn. Veldig empatisk, og tar ting alvorlig.

Ringer uten problem dersom jeg gir beskjed om det, og hilser til og med når jeg treffer ham på gata. Ikke mange fastleger som gjør det.

Tror på pasienten

Lege: Tomas Nils Erik Forsberg Skrevet

Jeg har hatt denne legen over flere år, og har bare positive ting å fortelle. Han viser interesse, og gir, hvertfall meg, en følelse av at han VIL hjelpe, og at han tror på det som blir sagt. Må desverre bytte grunnet flytting, men Tomas er faktisk den legen jeg har gått til som har vist mest forståelse, og som har tatt mest initiativ til å hjelpe.

Eneste jeg kan sette fingeren på er at han er «kjapp» i undersøkelsene.

Behagelig og forståelsesfull

Lege: Siri Anne Bue Skrevet

Har hatt Siri Anne til fastlege i 3 år. Er meget fornøyd med behandlingen og føler meg både forstått, sett og hørt. Meget behagelig dame som jeg anbefaler på det sterkeste.

En dyktig lege som lytter

Lege: Siri Anne Bue Skrevet

Føler meg alltid godt ivaretatt hos dr. Bue. En flink og trygg lege. Er tilgjengelig og gjør mye mer enn hva jeg forventer. Følger opp på en utrulig god måte.

Trygg og imøtekommende

Lege: Danny Stefan Ekström Skrevet

Ble møtt av en imøtekommende og lyttende, for meg, ny fastlege.

Grundig i sine undersøkelser og forklarte godt, som igjen skapte tillit.

Svært fornøyd med min nye fastlege!