Kirkegata legesenter

Kirkegata 1 A 7600 Levanger

Siste vurderinger av behandlere ved Kirkegata legesenter

Dyktig og Snill

Lege: Desirre Wold Skrevet

Desirre har vært min fastlege i mange år og hun er fantastisk.
Ei dame du kan snakke med om alt og som prøver å hjelpe så godt hun kan.
Jeg blir hørt og sett av Desirre.
Hun har alltid stilt opp for meg og gitt meg det jeg trenger av medisin,sykemeldinger,henvisninger osv.
Jeg stoler 100 % på henne.
Kan anbefale Desirre til dere der ute.

Dyktig og imøtekommende

Lege: Håvard Torpe Vassenden Skrevet

Håvard er sånn som alle fastleger burde være: Imøtekommende, kompetanserik og med en egen evne til å møte hver enkelt med respekt og anerkjennelse. Har vært borti det stikk motsatte i en fastlege, og slike egenskaper har virkelig alt å si for hvorvidt jeg som pasient tør å ta kontakt når jeg har behov for det - for mentale såvel som fysiske plager.

Han tar deg på alvor og vet hvilke instanser han eventuelt skal henvise deg videre til eller sette deg i kontakt med. Når det gjelder mentale utfordringer hos pasienten er han god på å gi «hverdagsråd», og å normalisere mange av plagene en opplever. Alt i alt er Håvard den fastlegen du vil holde fast ved selv om du flytter til andre siden av kloden!

Fantastisk fastlege

Lege: Håvard Torpe Vassenden Skrevet

Har hatt Håvard som fastlege de siste årene, har opplevd han som forståelsesfull, hjelpsom og ikke minst, han sier det som det er.

Varm og kunnskapsrik

Lege: Børge Halfdan Winther Skrevet

Er trygg og imøtekommende, og tar seg tid til en, noe som forklarer hvorfor det kan bli rundt 10 min venting på venterommet før legen er ledig. Lar en fortelle hva som er galt uten å avbryte, før han identifiserer mulige tiltak. Forklarer sammenhenger mellom kropp og symptom grundig, gjerne ved bruk av en illustrasjon :) Måtte dessverre bytte fastlege på grunn av flytting.

Beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Desirre Wold Skrevet

Kunskapsrik, intelligent og tar seg god tid. Kjenner jeg blir tatt på alvor og hun prøver virkelig å finne ut det beste for meg