Kirkegata legesenter

Telefonnummer74 08 50 6074 08 50 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirkegata 1 A 7600 Levanger

Siste vurderinger av Kirkegata legesenter

lite engasjert

Lege: Børge Halfdan Winther Skrevet

Hadde han som lege i ca.4 år, synes ting ble tatt for lite seriøst/alvorlig,samt at han kunne fokusere kun på en ting hver gang vi møttes/hver time.
For lite handling for min del, så det ble legebytte ja.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Tomas Nils Erik Forsberg Skrevet

Jeg og barna har hatt Tomas som fastlege over flere år. Han er lyttende, tar seg god tid og flink med små barn. Veldig empatisk, og tar ting alvorlig.

Ringer uten problem dersom jeg gir beskjed om det, og hilser til og med når jeg treffer ham på gata. Ikke mange fastleger som gjør det.

Tror på pasienten

Lege: Tomas Nils Erik Forsberg Skrevet

Jeg har hatt denne legen over flere år, og har bare positive ting å fortelle. Han viser interesse, og gir, hvertfall meg, en følelse av at han VIL hjelpe, og at han tror på det som blir sagt. Må desverre bytte grunnet flytting, men Tomas er faktisk den legen jeg har gått til som har vist mest forståelse, og som har tatt mest initiativ til å hjelpe.

Eneste jeg kan sette fingeren på er at han er «kjapp» i undersøkelsene.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Børge Halfdan Winther Skrevet

Børge Winther er en veldig oppmerksom lege som gjør meg trygg på at jeg er heldig som har fått ham som fastlege. Han er rolig og lun, samtidig som humoren sitter på lur.

Skikkelig hyggelig dame

Lege: Desirre Wold Skrevet

Desirre har fulgt meg opp i flere år gjennom hele min sykdomshistorie, både psykisk og fysisk og har alltid vært til hjelp. Skikkelig hyggelig dame som tar seg god tid til pasientene. Dette gir litt ventetid på venterommet, men til gjengjeld får du en legetime hvor du føler du blir hørt, og hvor du får hjelp.

Hun stoler på meg og jeg kan stole på henne!