Fyrgata Legekontor

Fyrgata 3 7725 Steinkjer

Siste vurderinger av behandlere ved Fyrgata Legekontor

Dyktig

Lege: Magnus Tølløv Kjøbli Skrevet

Flink, rolig og lyttende, når du går ut, føler du at en fagmann har gjort jobben sin. Legen gir inntrykk av at han holder seg oppdatert både faglig og på utvikling av medikamenter.

En lege som tar deg på alvor.

Lege: Knut Gystad Skrevet

Måtte inn til legen her om dagen og ettersom min fastlege ikke var tilstede fikk jeg komme inn til Knut Gystad. Har ikke annet å si enn at dette er en lege som lytter til hva du har å si, og tar seg god tid med deg som pasient. Han tar deg på alvor. En sympatisk fin lege! Hilsen

veldig fornøyd

Lege: Magnus Tølløv Kjøbli Skrevet

Veldig fornøyd. Jeg opplevde legen som svært effektiv og lyttende. Jeg fikk svar på alt jeg lurte på.

Arrogant

Lege: Magnus Tølløv Kjøbli Skrevet

Sønnen min måtte på legevakten og møtet med denne legen var ikke positivt. Han fremstod som arrogant og det virket som om han ville ha det hele fort overstått.
Forventer at en lege håndhilser på pasientene sine, noe han ikke gjorde.
Reagerer ekstra mye på den uempatiske og arrogante siden av han når pasienten er et barn.
Vi fikk den hjelpen vi trengte rent medisinsk, men for min sønn som gruet seg til legebesøk fra før, så var ikke dette en heldig opplevelse.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Magnus Tølløv Kjøbli Skrevet

Magnus er en lege som lytter til pasienten sin. Han strekker seg langt for å hjelpe til. Er det noe han ikke vet så mye om, så setter han seg inn i det eller henviser til riktig sted.