Frosta Legekontor

Kommunehuset 7633 Frosta

Siste vurderinger av behandlere ved Frosta Legekontor

Ikke fornøyd

Lege: Daniel Dydland Skrevet

Denne legen ser deg ovenfra og ned. Tar deg ikke på alvor og virker som om han har mere lyst til å være en annen plass. Håper han smiler mer til sine pasienter enn det han gjorde til meg. Kommer ikke tilbake da jeg ikke føler han hjalp meg med min tilstand.

Hei!

Vi har et regelverk å forvalte og fungerer som sakkyndig for det offentlige i en del saker, og da kan vi ikke gjøre alle til lags.

Legekontoret står i en alvorlig og noe prekær situasjon, og da er det kanskje litt vanskelig å fremstå positiv og smilende, men jeg forsøker som regel å møte pasientene på samme bølgelengde som de møter meg.

Du må veldig gjerne gi tilbakemeldingen til meg personlig og ikke anonymt på nett. Det blir da lettere for meg å vurdere om jeg skal ta tilbakemeldingen til etterretning.

Mvh.
Daniel Dydland

Besvart av Daniel Dydland

Profesjonell og trygg

Lege: Daniel Dydland Skrevet

Dydland er kunnskapsrik, profesjonell og tar problemene jeg kommer med på alvor. Han har henvist videre de gangene det har vært behov for dette og ellers behandlet meg på en lyttende og god måte.

Manglende kunnskap

Lege: Daniel Dydland Skrevet

Virket grei til å begynne med. Veldig lite lydhør overfor pasient når han har bestemt seg for en ting. Går fort fra å være interessert til å mene at pasient har stort sykdomsfokus. Absolutt ikke fornøyd med denne legen.

Hei! Jeg vet ikke hvem du er, men du må veldig gjerne kontakte meg direkte, fortelle meg hvem du er og konfrontere meg med disse tankene. Jeg har ikke mulighet til å vurdere hvordan og om jeg bør endre praksis hvis jeg ikke vet hva saken gjelder. En anonym tilbakemelding er lite konstruktivt for meg. Håper du tar kontakt, så kan vi se om vi kan komme til en felles forståelse. Mvh. Daniel Dydland

Besvart av Daniel Dydland

Flink og hyggelig

Lege: Daniel Dydland Skrevet

Hadde hastetime hos denne legen etter en skade på ferie. Veldig fornøyd med hjelpen jeg fikk. Var flink og hyggelig og sendte meg videre til nødvendig undersøkelse.

Faglig dyktig. Tillitvekkende.

Lege: Linn Beate Skogholt Skrevet

Har alltid god tid. Meget faglig dyktig. Flink til å kommunisere. Villig til å diskutere. Følger godt opp.