Frosta Legekontor

Kommunehuset 7633 Frosta

Siste vurderinger av behandlere ved Frosta Legekontor

Kjempefornøyd!

Lege: Harald Skogholt Skrevet

Kjære Harald. Du e den bæste lægen vi nån gång kunna ha hatt.
Ære være dett hærlige væsen og syn på folke.
Føle mæ bestandi godt i varetatt hos dæ.
D e næsten som man får løst t å bli igjen litt ekstra på timen sin kun fordi man
føle sæ så godt motatt, sett å hørt på!
Æ kan på tro og ære ikke sei nå ainna enn man skal
leit væl å læng før man finn en bedre læge.
Så æ vil bære sei. Tusen takk for at akkurat du valgt å bli læge.
Og kor heldi man den gang va som fekk dæ som læge.
Stå på videre Harald mett dett glimrende arbei.

Alltid fullt fokus på DEG

Lege: Randi Iren Barli Skrevet

Føler at hun tar seg god tid, at hun tar meg på alvor. Har aldri opplevd at hun har bagatellisert mine problem, selv om jeg selv kanskje har gjort det. Har et VELDIG godt inntrykk av henne, etter å ha vært der jevnlig gjennom flere år.

Veldig bra og trivelig

Lege: Randi Iren Barli Skrevet

Barli framstår som en veldig kompetant og trivelig lege som har god tid til passienten.

LEGEN OVER ALLE !

Lege: Harald Skogholt Skrevet

å jeg somm trodde jeg hadde den beste legen av alle(en Walter Paulsen) men nei. Harald Skogholt er en lege som gjør alt for pasientene sine(snakker for to.) å klarer ikke han eller har lov til (ps. han kan mere enn han lov til.tro meg),så sørger han for att du får den hjelpen du trenger. å så får du høre sannheten,på hans kontor er visst en spade,en spade.selvopplevd flere ganger.bla. rett før jul, inn te harald,jeg var sliten å deppa,skulle ha gjester julaften å trodde ikke jeg skulle bli ferdig med allt.kom inn til ham på kort varsel,skulle bli godt å få litt trøst,MEN NEIDA!! han sa: du e bare nøidd te å bli færdi.DU MÅ BÆRRE TA DÆ SJØLL I NAKKEN Å BLI FÆRDI.DU HAR IKJE NÅKKA VALG. NÅR DU E PÅ ARBEI DER DU SETT MY,Å DE SJER NÅKKA,SETT DU DA PÅ RÆVA Å SEI ATT DU E UTSLITT?? NEI,DU JØR IKJE D,FÅR DU HAR EIN JOBB EINDA.NEI,DU MÅ BÆRRE FÆRRA HEIM Å BLI FÆRDI,FOR JÆSTAN KJÆM. herlig lege. jula kom å gjestene var fornøyd.takk for det du har gjort for oss,harald,MEN DU MÅ NOK TA DÆ SJØL I NAKKEN,for oss blir du ikke kvitt me d første. :-) godt nytt år til dere alle,dere gjør en kjempejobb. femstjærners med all incl.

Fabelaktig

Lege: Linn Beate Skogholt Skrevet

Super lege!!!! Dyktig, har tid til å følge opp og er hyggelig i tillegg!