Lysakerfjorden Legesenter

LYSAKER TORG 2 1366 Lysaker

Siste vurderinger av behandlere ved Lysakerfjorden Legesenter

En god mann, med stor profesjonalitet og sterk integritet

Lege: Helge Rygh Skrevet

Helge Rygh er snill, morsom og sjeldent empatisk. Han kan også være direkte og litt streng når det trengs. Han ser og behandler hele mennesket, med sinn, sjel og legeme, og er helt tilstede i hvert møte. I dette ligger hans profesjonalitet.

Fantastisk familielege

Lege: Helge Rygh Skrevet

To voksne og tre barn har Dr Rygh som fastlege og vi er svært fornøyd. Dr Rygh setter seg inn i sykdomsbilde på en tillitvekkende måte og evner å se "hele bildet".

Dyktig, empatisk og effektiv.

Lege: Helge Rygh Skrevet

Har hatt Rygh som fastlege i snart 20 år. "Fulgt" han på 3 legesentere, til tross for lang reisevei. Har siste årene opplevd flere ganger at han virker preget av dårlig tid sammenlignet med tidligere. Jeg har derfor vurdert å bytte fastlege, men har latt være fordi det positive fortsatt overgår det negative. Generelt så opplever jeg Rygh som faglig dyktig, men aller viktigst er hans evne til empati og til å lytte. Jeg ville ikke hatt noen betenkeligheter med å anbefale Rygh til andre.

Fantatisk lege.

Lege: Helge Rygh Skrevet

I tillegg er han så kunnskapsrik.

Følger han overalt

Lege: Helge Rygh Skrevet

Har hatt han som lege i 12 år. Han er utrolig flink til å gi deg tid når du trenger det og er også effektiv når det trengs. Hyggelige og flinke legesekretærer som møter deg med god faglig innsikt.