Brønnøysund Legesenter

Skulesvei 13 8900 Brønnøysund

Siste vurderinger av behandlere ved Brønnøysund Legesenter

Hyggelig lege

Lege: Renate Garshol Lomsdal Skrevet

Hyggelig lege som forstår pasient og tar seg tid til å lytte. Det tar litt tid å få time, men slik er det vel mange plasser

Dyktig lege

Lege: Zane Garsele Skrevet

Zane Garsele er en flink lege som over tok fra min gamle lege Dr.Rømo. jeg fikk ikke være være så lenge til Zane på gunn av innskrenking av legelistene, derfor falt jeg ut. Ble midlertidig tatt hånd om en lege i Sjøgata Medical. Kort sakt, der nede fungerte over hode ingenting og legen hva ikke noe spesielt interessert i det jeg sa å kom med meget dårlige løsninger på ting. Nå ønsker jeg å komme meg tilbake til Zane, ei jente som liker det hun gjør, liker å lære og undersøker pasienten grundig å sender dem videre til spesialister slik vi ønsker. Hun er et godt menneske og tar godt vare på sine pasienter. Vi er i tryggehender hos Zane Garsele 😊✌⚘♥️

Anbefales ikke

Lege: Zane Garsele Skrevet

Skuffende å få en fastlege som ikke yter hjelp. Jeg opplevde legen som arrogant og lite sympatisk. Var også dobbeltbooking, og opplevde legen hadde svært dårlig tid.

Opplevde ikke å bli hørt

Lege: Zane Garsele Skrevet

Opplevde ikke å bli tatt på alvor, og fikk følelsen av at jeg var til bry. Opplevde henne som lite interessert i hva jeg hadde og fortelle. Opplevde henne som usikker og lite sikker på faget. Kjedelig å føle seg som en prøvekanin, og ingen oppfølging

Måtte velge ny fastlege

Lege: Ghasem Fard-Hassaninia Skrevet

Mye borte, virker uinteressert og bestilt time medio April 2020 er enda ikke besvart.

Problemer med å håndtere diverse livsstilssykdommer, og har vanskelig for å stole på pasient.

Så meg derfor nødt til å bytte fastlege for i det hele tatt om mulig å få hjelp.