Brønnøysund Legesenter

Skulesvei 13 8900 Brønnøysund

Siste vurderinger av behandlere ved Brønnøysund Legesenter

Effektiv og tar meg på alvor

Lege: Olga Benum Skrevet

Jeg har bare hatt positive opplevelser under mine legebesøk. Hun lytter og får med seg det jeg ønsker å formidle. Sender nødvendige henvisninger der og da, føler meg trygg på at ting blir iverksatt. Når hun skriver henvisninger er hun nøye med at nødvendige detaljer er på plass. Jeg kom veldig sent til en time en gang, men hun tok seg god tid til å lytte og jeg følte jeg fikk optimalt utbytte av timen. Hun kan til tider virke litt stressa, men hun får jobben gjort.

Effektiv, trygg, god fagkunnskap

Lege: Olga Benum Skrevet

Lett å kommunisere med. Tar seg god tid og gjør undersøkelsene grundige. Er effektiv og trygg. Sender henvisning raskt hvis man ønsker det eller hvis hun ser behov for spesialkompetanse eller videre utredning.

Ikke fornøyd

Lege: Ghasem Fard-Hassaninia Skrevet

Opplevde han som autoritær og lite lyttende. Det virket ikke som at han hørte på det jeg hadde å si og det jeg prøvde å formidle.

En usympatisk lege

Lege: Olga Benum Skrevet

Arrogant, og uten evne til å kommunisere. Fremstår uten empati.Forferdelig opplevelse!Håper at legen forbedre seg.

Totalt meget godt fornøyd

Lege: Ghasem Fard-Hassaninia Skrevet

Har livsstilsykdommer som krever kontakt med fastlege minst 4x i året. Generelt god tilgjengelighet for timebestilling innenfor to uker horisont - og kortere når nødvendig.. Balanserte tilbakemeldinger/oppfølging på nødvendig medisinering og krav til egen oppfølging. Forklarer på en forståelig måte resultat av prøver og videre oppfølging - inkludert hva jeg selv må vektlegge og sjekker/følger opp dette ved neste konsultasjon. Noen ganger er han tydelig preget av en hektisk dag, men da er det bare å spørre når det går litt "kjapt i svingene". Totalt meget godt fornøyd med Ghasem som fastlege.