Ytteren Legesenter

Gammelveien 11d 8614 Mo i Rana

Siste vurderinger av behandlere ved Ytteren Legesenter

Kunnskapsrik, men sur

Lege: Anita Husveg Skrevet

Legen virker dyktig, men er sur og humørsyk. Kan heve stemmen og bli stresset og sur hvis du ikke svarer "riktig" på spørsmål.

Ufin og ikke tillitsvekkende

Lege: Ingrid Eiterå Skrevet

Hun er en lege som er lite tillitsvekkende, hun er forhåndsdømmende og går lett utover sin rolle. Oppfattes ikke som interessert i å høre hva pas har å si

En empatisk og trivelig fyr, som i tillegg er en super lege.

Lege: Kristian Bjellånes Skrevet

For meg er en time hos Kristian noe å glede seg til. Ikke bare for fikset "skaden", men også for å møte en person jeg vet oppriktig bryr seg. Han har siden han kom til legesenteret vært der for meg i både opp og ned tider.
Han har alltid tatt meg på alvor og har hjulpet meg gjennom svært krevende år av livet mitt.
Når andre etater (les VOP) har somlet og sviktet tok han deres etterslep på strak arm. Og gjorde faktisk en bedre jobb enn hva jeg opplevde hos vop.
Aldri har jeg følt meg i veien eller presset på tid hos han.
Ventetid er noe alle klager over ang sin fastlege, jeg er ikke en av de. To ganger av mange år med hyppige besøk har han vært "sein". Den ene gangen når en fastlege var syk og en var på seminar og de igjen måtte dekke inn. Den andre da en seks år gammel jente måtte snike i køen siden hun hadde brukket armen stygt. Begge gangene helt utenfor hans kontroll.
Selv etter jeg flyttet til nabokommunen nekter jeg å bytte fastlege. Gull-leger som dette er det ikke mange av.
En knall fyr og en for meg uvurderlig lege.

Behagelig,interessert,kunnskapsrik,trygg

Lege: Ingrid Eiterå Skrevet

Viser interesse for hele meg .Lytter interessert og utviser både ro og kunnskap og vilje til å løse mitt problem til beste for meg.

Useriøs

Lege: Kristian Bjellånes Skrevet

Ofte mer en 20 minutter sen, fikk ikke mye ut av behandlingen. Opplevde han som arrogant, uvitende, brautende og lite flink med mennesker.