Ytteren Legesenter

Gammelveien 11d 8614 Mo i Rana

Siste vurderinger av behandlere ved Ytteren Legesenter

Vennlig,konkret,lyttende,handlende og seriøs.

Lege: Kristian Bjellånes Skrevet

Ikke min fastlege,men fikk time hos han pga akutt nyresteins smerter. Han tar meg på alvor og utøver sin lege gjerning slik jeg håpet. En lege som tar deg på alvor. Rydde raskt opp i forhold til mine problemer.

Alltid hyggelig

Lege: Kristian Bjellånes Skrevet

Kunnskapsrik og et flott menneske. Tar seg allltidgod tid til å forklare å hjelpe. Føler meg ikke iveien, noe jeg opplevde andre steder.

Trygg, snill, tålmodig, hjelpsom, morsom

Lege: Kristian Bjellånes Skrevet

Mitt inntrykk er at dette er en mann som virkelig bryr seg om andre mennesker, og gjør alt i sin makt for at de pasientene skal ha det bra.

Kunnskapsrik og god lege

Lege: Anita Husveg Skrevet

Jeg har hatt Anita i flere år, og opplever henne som kunnskapsrik og dyktig i faget sitt. Hun har til nå alltid stilt rette diagnoser og har vært åpen for diskusjon.
Jeg opplever også de som jobber dær som hyggelig og profesjonelle, og jeg føler ikke at det er vanskelig å få time.

Fantastisk lege

Lege: Tina Bakkejord Skrevet

Utrolig god lege, aldri blitt så godt tatt imot av en lege. Lyttende, forståelsesfull,medmenneskelig og faglig dyktig. Har nok ikke klart meg uten henne i en periode hvor jeg slet med depresjon. God oppfølging og støtte. De som får Tina som lege er heldig.