Vestvågøy Kommune Legetjenesten

Origobygget 2 etg. 8376 Leknes

Siste vurderinger av behandlere ved Vestvågøy Kommune Legetjenesten

Blid, hyggelig, dyktig.

Lege: Øydis Hana Skrevet

Overskriften gir i all hovedsak inntrykk av hvordan jeg opplever Hana som lege.
Førsteinntrykket: En lege som gir et fantastisk inntrykk av medmenneskelighet og faglige kunnskaper og som nok har det mest fantastiske smilet jeg hadde sett på en tid :-)

Etter en tid som fastlege: Fremdeles et meget hyggelig, snilt, varmt, smilende og dyktig menneske. Fremdeles et overveldende varmt og vakkert smil, oppriktig lyttende, tålmodig og våken :-) Prater og SER faktisk på pasienten i stedet for hva som er vanlig for mange.

Negativt: Tja.. Det fins sikkert noe jeg kunne ha nevnt men jeg er svært godt fornøyd med å ha henne som fastlege. Man skal ikke glemme at en lege man frivillig møter er veldig avhengig av de opplysninger en pasient kan gi..

Dytig på det meste men slett ikke alt

Lege: Øydis Hana Skrevet

Alltid blid og vennlig. Kan være lang ventetid for å få time.
Dyktig og grundig lege virker det som, men kan etter min erfaring være litt vel rask til å "låse seg fast" i sin egen konklusjon - i stedet for å være åpen for at pasienten faktisk vet best hvilke plager han/hun har.
Så jeg vil vel si meget dyktig på det meste men slett ikke alt.
Men gir uansett et positivt inntrykk.

Flink og dyktig lege

Lege: Pontus Helmer Eriksson Skrevet

Jeg har en spesiell sykdom han ikke kunne noe om. Forsåvidt ingen andre på helsesentret heller. Flink å henvise videre flink å følge opp. Dyktig lege både for meg og barna
Anbefales😊

Ikke løsningsorientert

Lege: Pontus Helmer Eriksson Skrevet

Mitt inntrykk av denne legen er at han ikke er løsningsorientert, han har vanskelig for å sette seg inn i pasientens situasjon. Jeg vil ikke anbefale ham videre. Det går sikkert greit om en skal ta et par enkle prøver, men dersom en har en mer omfattende problemstilling vil jeg anbefale å unngå denne legen - og da spesielt om man har en psykisk sykehistorie.

Dårlig lege!

Lege: Pontus Helmer Eriksson Skrevet

Jeg oppfatter Pontus Eriksson som en dårlig lege. Han tar deg ikke seriøst og følger aldeles ikke opp problemet. Hvis han ikke skjønner hva som feiler deg forklarer han det med å være uenige i dokumentasjon som foreligger fra spes. helsetjenesten uten noen som helst god begrunnelse. Han mumler når han prater, og er ikke lett å forstå(svarer konstant med: "jaahh", "uhmm" og "jag forstår"). Virker rett og slett som han ikke bryr seg om pasienten han har foran seg, særlig hvis du er kritisk til behandligen. Anbefaller ikke Pontus som fastlege til noen jeg kjenner eller ønsker en forbedret helse til.