Tverlandet Legesenter

Mølnbakken 86 8050 Tverlandet

Siste vurderinger av behandlere ved Tverlandet Legesenter

Trivelig og dyktig lege

Lege: Emilie Suhr Birkeland Skrevet

Emilie er en svært trivelig og dyktig lege til tross for sin unge alder.

Jeg føler meg sett, hørt og forstått hos henne, og hun tar alle spørsmål jeg har på alvor.

Hun tar seg god tid til meg som pasient, uten at det fører til lang ventetid for neste pasient.

Jeg er svært fornøyd og håper at hun blir værende på Tverlandet legesenter i mange år.

Trygg og flink lege

Lege: Håvard Solbakken Skrevet

Har hatt Håvard som fastlege i mange år nå, gjennom flere skader, sykdom og to svangerskap. Veldig fornøyd - føler meg i varetatt, gjensidig tillit og dersom han har vært det minste i tvil om min helsesituasjon har han sendt meg rett videre til feks sykehuset eller Aleris. Tungvint å ha lege på Tverlandet, å bo i byen- men kvier meg for å bytte lege.

Fantastisk lege.

Lege: Per Allan Stenberg Skrevet

Er glad jeg har fått Steinberg som fastlege etter at jeg flyttet fra Trønderlag. Tegner og forklar på en god måte hvis det er noe jeg ikke helt forstår. Anbefaler han dom lege.

Uproft og ikke til å stole på

Lege: Per Allan Stenberg Skrevet

Slitt med søvnvansker grunnet mulig overgangsalder i et halvt år. Da min fastlege er på ferie ble jeg sendt til en annen lege på samme legekontor. Fikk da time hos Dr. Stenberg. Fortalte og forklarte han min situasjon, og ba om henvisning til gynekolog. Fikk da beskjed om at han ikke ville henvise meg grunnet han ikke kjente meg, og heller ikke kom til å bli kjent med meg de 20 minuttene legetimen varte. Etterspurte også noen blodprøver som ble tatt for to uker siden, fikk til svar fra han at svarene ikke var kommet. Visste seg at den blodprøven som skulle tas ikke var tatt engang. Utrolig dårlig og uprofesjonelt! Vært syk i et halvt år, og får ikke den hjelpen en lege skal gi.

Fantastisk lege som tar meg på alvor

Lege: Håvard Solbakken Skrevet

Kan ikke Solbakken hjelpe meg, er han rask til å henvise meg videre. Kjenner meg godt ivaretatt på alle vis.