Fredensborgklinikken

Moloveien 20 8003 Bodø

Siste vurderinger av behandlere ved Fredensborgklinikken

Anbefales!

Lege: Leif Erik Traasdahl Skrevet

Leif Erik fremtrer som faglig sterk, støttende, lyttende og effektiv. Igjennom corona-tider så viser det seg også at e-konsultasjon, hjep via helsenorge-appen fungerer utmerket. Anbefaler Leif Erik på det sterkeste!

Ikke fornøyd

Lege: Antje Luise Stockkamp Skrevet

Følte ikke at hun ønsket å komme til bunns i noe som helst, bare få meg ut av kontoret så fort som mulig. Opplevde henne også som bedrevitende og med en lite hyggelig holdning. Kjente meg ikke ivaretatt. Byttet etter første time. Anbefales ikke!

Kjempefornøyd

Lege: Antje Luise Stockkamp Skrevet

Antje er den beste fastlegen jeg har hatt. Hun er både lyttende og interessert. Dersom hun ikke vet svaret på noe selv, så kobler hun på andre. Hun er rask og effektiv til å følge opp også hvis det er noe.

Jeg vil også trekke frem de andre ansatte på kontoret, alle er utrolig hjelpsomme og snille.

Trygg kunnskapsrik og blid fagperson

Lege: Antje Luise Stockkamp Skrevet

Antje er byens tryggeste lege.Hun er empatisk,medmenneskelig og tar seg god tid for å høre på pasient og sammen finne frem til beste løsning for pasient. Hun henviser videre uten problem.
All ros til henne!

Tid er penger

Lege: Antje Luise Stockkamp Skrevet

Ønsker ikke lytte, men stopper en før man er ferdig å forklare. Tydelig stresset og ser på klokken, så man føler man må skynde seg, og da glemmer man gjerne f eks en resept man skulle hatt. Ønsker kun å lytte til en ting av gangen, så selv om ting kan ha en sammenheng, må man vente til ny time, men er man under oppfølging av noe, får man aldri kommet til med den nye tingen fordi det ikke er tid. Fastlegeordningen burde moderniseres slik at fastlegene slipper trykke inn så mange pasienter, for dette stresser både pasienter og leger.