Sjøkanten Legesenter

Verkstedveien 1 9406 Harstad

Siste vurderinger av behandlere ved Sjøkanten Legesenter

Beste lege som jeg har hatt

Lege: Caspar Florian Prael Skrevet

Han var min fastlege i dårlige situasjon.Dyktige lege med mye kunnskap og ser på man som mennesker ikke som bare pasient.
lytter til det du har å se, tar deg på alvor og er flink til å følge deg opp ved evt henvisning videre ! Dessverre på grunn av flytte måtte bytte, men til nå har jeg ikke funnet fastlege slik han . Jeg håper skal være han helle tida frisk og glad .

Har mye kunnskap

Lege: Caspar Florian Prael Skrevet

Har hatt ham som fastlege i flere år nå, og samlet sett er mitt inntrykk at han er faglig dyktig. Han kan mye, men dessverre kommer det ofte ut på en bedrevitende og belærende måte. Han prater mye, og det er ikke alltid så lett å få komme til ordet fordi han først må vise kunnskapsnivået sitt og gjerne vil ha det siste ordet. Det er slik at leger skal drive helseopplysning, men tro om det ikke ville vært litt mer behagelig om han ikke hele tiden måtte tre sin viten nedover ørene på folk. Likevel; profesjonell og oppmerksom.

Dyktig

Lege: Petra Parschat Skrevet

Virker som en dyktig lege. Hun er ikke min fastlege, men jeg hadde ikke trengt å uroe meg. Følte hun tok meg på alvor. Kun vært hos henne en gang. Vurdert ut fra det.

Dyktig!

Lege: Caspar Florian Prael Skrevet

Imøtekommende, trygg og faglig dyktig lege! Lytter til det du har å si, tar deg på alvor og er flink til å følge deg opp ved evt henvisning videre! Jeg kommer aldri til å bytte fastlege!

Synes hun er flink

Lege: Petra Parschat Skrevet

Synes hun er en flink lege, og jeg blir tatt seriøst når jeg har time.
Føler hun også er dyktig i faget, og undersøker nøye.
Selv om hun ikke er norsk, har hun sikkert bodd veldig lenge i norge, for språket, det kan hun flytende.

Neppe verdens beste lege, men har i allefall hatt 2 fastleger før henne, og jeg må si at det er henne jeg har vært mest positiv til.