Sjøkanten Legesenter

Verkstedveien 1 9406 Harstad

Siste vurderinger av behandlere ved Sjøkanten Legesenter

Den verste legen jeg har hatt

Lege: Petra Parschat Skrevet

Jeg har utelukkende hatt dårlige erfaringer med denne legen. Jeg har blitt diagnostisert med en kronisk tilstand og opplevde å ikke bli tatt på alvor, sannsynligvis på grunn av at jeg er ganske ung. Jeg fikk ikke hjelp og ble mye, mye verre iløpet av den tiden hun var fastlegen min. Jeg følte meg mistenkeliggjort og latterliggjort. Styr unna.

Flink lege med mye kunnskap

Lege: Caspar Florian Prael Skrevet

Rolig og tillitsvekkende. Lite ventetid. Kan svare på spørsmål uten å måtte konsultere med google. Godt kunnskapsnivå. Anbefales.

God allround lege

Lege: Caspar Florian Prael Skrevet

God lege som ser på deg når du snakker med han. Ikke vanskelig å få time og venting er på et minimum. Tar det som oftes på alvor og tar dine ønsker og tanker med i vurderingen. Ber om hjelp vist han føler seg på utrygg grunn.

Empatisk og dyktig lege!

Lege: Petra Parschat Skrevet

Er flink til å lytte til deg og tar deg på alvor. Hun virker dyktig og trygg i jobben. Hun er i godt humør og tar seg god tid. Hun er flink til å følge opp ting og husker deg fra gang til gang. Jeg er veldig fornøyd!
Legekontorets helsesekretærer og de på laboratoriet er veldig trivelige. Etter oppussing er venterommet blitt stort, lyst og trivelig!