ETS Medisinske Senter

Revegårdsveien 10 9440 Evenskjer

Siste vurderinger av behandlere ved ETS Medisinske Senter

En å ha tiltro til

Lege: Erik Arild Skrevet

Han er lyttende og stiller kriske spørsmål slik at du må tenke gjennom problemstillingen. Følger opp og tar regelmessige prøver, og følger event. endringer raskt. skaffer seg kompetanse, og sender til spesialist raskt når det kreves. Jeg stoler på han og jeg vet at han tar meg på alvor . Min normale besøkshyppighet er en til to ganger i året. En lege å absolut å anbefale.

Stille, men svært hjelpsom

Lege: Gunnar Smith Andersen Skrevet

Gunnar har vært en svært flink lege som har tatt mine bekymringer på alvor. Han har gjort de korrekte henvisninger og vært flink med diagnoser. Han er ikke særlig pratsom, men det går bra, når han sier noe, bør man lytte.

rotete..

Lege: Johannes Ewald Rothenpieler Skrevet

Har vært en gang på time hos denne legen. Det var ingen god opplevelse.. han virket stresset og rotete, og jeg fikk en følelse av at han verken hadde kunnskap til å finne ut hva som var galt, og at han ikke fulgte med påhva jeg sa.. en skremmende opplevelse..

Omtenksom lege

Lege: Johannes Ewald Rothenpieler Skrevet

Rotenpieler er en lege som har stor kunskap. Han bryr seg om sin pasient og tenker i alle retninger for å finde den beste helseløsning. Jeg stoler 100 % på han.

Lytter, tar seg tid til meg, er grundig og tar meg seriøst.

Lege: Erik Arild Skrevet

Han har siden første time jeg hadde med han vært medmenneskelig, men profesjonell, og gitt meg den hjelp og nødvendige henvisninger til bl.a psykolog og andre spesialiserte fagfolk hvis han ikke har kunnet yte den hjelp jeg har trengt.