Nordlys legesenter

Thomasbakkveien 9513 Alta

Siste vurderinger av behandlere ved Nordlys legesenter

Utilgjengelig

Lege: Anne Marit Østmo Skrevet

Kan ikke huske sist jeg så henne. Hun har ikke åpen pasientliste så når man ringer å bestiller time får man beskjed fra de som tar telefonen at de ikke vet, og det ender med at man drar til en ny utdannet turnuslege som ikke har så mye kontroll.

Eneste kontakten jeg har med henne er når jeg skal fornye resepten, og det tar også ekstremt mange dager og man må purre ekstremt mye på henne.

Hun er sikkert flink hvis man kommer seg inn på time hos henne, men er ingen som vet hvor hun er eller om hun har tid. Har ikke sett henne på 2år barne turnus leger

Trygg og faglig dyktig fastlege

Lege: Tom Kenneth Johansen Skrevet

Har hatt Tom Kenneth som fastlege i flere år, og jeg er godt fornøyd. Jeg føler meg ivaretatt og forstått. Veldig dyktig. Kan være litt treg noen ganger å få svar på prøver, men i gjengjeld så får jeg den hjelpen jeg trenger. Alltid blid og hyggelig, og gjør sitt beste for å ivareta pasienten.

Dyktig

Lege: Anne Marit Østmo Skrevet

Opplever henne som en god lege som lytter til deg og tar deg på alvor. Hun er flink med både voksne og barn.

Manglende oppfølging.

Lege: Anne Marit Østmo Skrevet

Følger ikke opp. Må bestandig ringe å mase flere ganger. Synes det er utrolig unødvendig å måtte spørre så veldig mange ganger bare for å få svar fra fastlegen.

Faglig dyktige lege!!!

Lege: Arve Østlyngen Skrevet

Hadde Arve to timer sommer 2020. Og jeg synes han fortjener god tilbakemelding. Han var både grundig og dyktig, tok seg god tid til å finne ut av årsak. God samarbeids evne, og lytter til pasienten. Følte meg godt ivaretatt, og jeg gikk hjem med en trygg følelse over å få hjelp og forståelse over min situasjon.