Elvebakken Legesenter

Telefonnummer78 44 90 2078 44 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skipper Wirkolas vei 4 9515 Alta

Siste vurderinger av Elvebakken Legesenter

Uerfaren og Uintressert

Lege: Jan Ulrik Erland Nilsson Ranta Skrevet

Min opplevelse er fordommer og uerfaren, ikke intressert i og lytte, eller å prøve og sette seg inn i pasient historik fra tidligere. Kan derfor ikke si at jeg føler meg ivaretatt eller hørt. Ønsker heller ikke og ta med mine barn til legen, oppsøker heller legevakta.

Aldri tilgjengelig

Lege: Yassin Thommesen Almassy Skrevet

Møter kun på vikarer for legen, dårlig oppfølgning og kommunikasjon fra vikarer. Betaler for legetimer der man bare avtaler ny legetime, uten noe form for kommunikasjon og svar på spørsmålene man trenger svar på! Utrolig misfornøyd med dette.

Grei nok, men Elvebakken legesenter er et kaos av frekkhet

Lege: Jan Ulrik Erland Nilsson Ranta Skrevet

Ulrik er helt grei som lege, dog noe usikker i forhold til henvisninger og hvordan disse skal skrives og hvor de skal sendes. Elvebakken legesenter er et sted en må krangle med både vikarer og andre ansatte, og hvor vikarleger tar seg til rette og skriver ut andre medisiner enn de faste jeg som pasient har brukt over år uten å konsultere meg om hva som har effekt og ikke. Samtidig blir en møtt med sure miner og krangling om medisiner når en ringer og etterlyser resepter. Nettløsningen deres fungerer ikke, da reseptbestillinger ikke fanges opp dersom fastlegen er bortreist.

Ustabil

Lege: Jan Ulrik Erland Nilsson Ranta Skrevet

Vet aldri hvordan man blir tatt i mot. Blir lett irritert. Meget uprofesjonell utførelse og nedlatende språkbruk. Har vært grei og ha med å gjøre de første gangene, men har endret tonefall og kroppsspråk etter det. Viser tydelig at han synes jeg bruker hans tid unødvendig.

Bryr seg om pasienten

Lege: Ragni Sandvik Skrevet

En lege med høy standard, og tar pasientenes utfordringer alvorlig. Og ikke på en effektiv og trygg måte.