Elvebakken Legesenter

Telefonnummer78 44 90 2078 44 90 ...
Skipper Wirkolas vei 4 9515 Alta

Siste vurderinger av behandlere ved Elvebakken Legesenter

Rask..for rask

Lege: Olav Gunnar Ballo Skrevet

Meget effektiv, men kunne vært byttet ut med en maskin..da han ikke strålte av empati.Neste møte, da var han nedlatende!

Overfladisk og uinteressert.

Lege: Jan Ulrik Erland Nilsson Ranta Skrevet

Virker både overfladisk og uinteressert når man kommer til han og trenger hjelp til noe. Vanskelig å kommunisere med og dårlig å lytte. Er også til tider ganske frekk. Alt i alt en dårlig opplevelse å gå til han.

Overfladisk

Lege: Jan Ulrik Erland Nilsson Ranta Skrevet

Føler at han er lite lyttende og nesten uinteressert i det en kommer til han for å få hjelp til.
Dårlig til å følge opp når det er tatt prøver.
Er kronisk syk, men trur ikke han vet noe om min tidligere helsetilstand.
Ellers må jeg si at Elvebakken legesenter har tapt seg, syns det er store utskiftinger stadig vekk.

Uerfaren og Uintressert

Lege: Jan Ulrik Erland Nilsson Ranta Skrevet

Min opplevelse er fordommer og uerfaren, ikke intressert i og lytte, eller å prøve og sette seg inn i pasient historik fra tidligere. Kan derfor ikke si at jeg føler meg ivaretatt eller hørt. Ønsker heller ikke og ta med mine barn til legen, oppsøker heller legevakta.

Grei nok, men Elvebakken legesenter er et kaos av frekkhet

Lege: Jan Ulrik Erland Nilsson Ranta Skrevet

Ulrik er helt grei som lege, dog noe usikker i forhold til henvisninger og hvordan disse skal skrives og hvor de skal sendes. Elvebakken legesenter er et sted en må krangle med både vikarer og andre ansatte, og hvor vikarleger tar seg til rette og skriver ut andre medisiner enn de faste jeg som pasient har brukt over år uten å konsultere meg om hva som har effekt og ikke. Samtidig blir en møtt med sure miner og krangling om medisiner når en ringer og etterlyser resepter. Nettløsningen deres fungerer ikke, da reseptbestillinger ikke fanges opp dersom fastlegen er bortreist.