Vadsø legekontor

Vidjeveien 4 9800 Vadsø

Siste vurderinger av behandlere ved Vadsø legekontor

Super fastlege

Lege: Aleksander Løwø Skrevet

Beste fastlegen som jeg har hatt i Vadsø - han er den eneste jeg har kunnet stolt og følt meg ivaretatt 100%

Min erfaring over tid, med denne legen

Lege: Aleksander Løwø Skrevet

Denne legen mangler evnen til å se/lytte på pasienten......
Tar ikke til seg konstruktiv kritikk!

Rett å slett skuffet over denne legen, samt denne legen er ofte forsinket til timene. Tun of!

Kunnskapsrik, flink på oppfølging

Lege: Sire Ragna Nystad Marrable Skrevet

En fastlege som tar seg tid, lytter og sier fra vist hun ikke vet svar, og samtidig sier at hun må få sjekket ut vist hun ikke vet
Og så svarer hun fort på spm hun har undersøkt, enten ved å ringe eller sende svar via pasient post( HelseRespons)
Kan anbefales som lege,
Spesielt til personer med kroniske sykdommer som krever tett oppfølging
Min første fastlege og er kjempefornøyd ( tidligere har jeg hatt vakant liste) men har ikke brydd meg om det da jeg ikke har hatt behov for fastlege
Men redd for at hun skal finne seg annen jobb, vil gjerne beholde henne livet ut

Utrygghet

Lege: Aleksander Løwø Skrevet

Legen har ikke tid til pasienten. Legen er ofte forsinket med timen, lytter ikke. Etter hans behandling - blir værre. Veldig vanskelig å få kontakt med legen, vente tid på to måneder.

Lege som bryr seg

Lege: Aleksandar Obradovic Skrevet

For første gang har jeg truffet en lege som bryr seg og det setter jeg stor pris på, spesielt siden jeg befant meg i en vanskelig situasjon: syk, i et nytt sted og uten fastlege. Her har jeg fått hjelp og oppfølging, og føler meg godt ivaretatt. Han er tilstede i samtalen, samt som han er en dyktig lege med enestående faglig kompetanse. Det er tydelig at han er lidenskapelig opptatt av å hjelpe pasientene sine.