Vadsø legekontor

Telefonnummer78 94 23 0078 94 23 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vidjeveien 4 9800 Vadsø

Siste vurderinger av Vadsø legekontor

En av de bedre legene Vadsø har hatt

Lege: Mariel Troland Skrevet

Hun er definitivt den beste legen jeg noen gang har hatt, hun er så jordnær og smilet hennes gjorde dagen min, på en ellers tung værdag.

Uinteressert

Lege: Pontus Helmer Eriksson Skrevet

Fremstår som det er hans tid som er viktig, ikke pasientens behov. Viser tydelig at fastlegene har for mange pasienter/få leger.

Arrogant

Lege: Pontus Helmer Eriksson Skrevet

Har over hodet ingen tillit til denne legen som fremstår som arrogant. Ikke en som jeg anbefaler. Er lite lydhør og virke usikker og kompetansemangel.

Skuffende og uprofesjonelt

Lege: Aleksandar Obradovic Skrevet

Ønsker å dele min erfaring med denne legen.
Først og fremst: Dette er ikke en lege for deg som ikke ønsker å få en masse oppmerksomhet når du er innom legen. Denne legen slår ut med armene og roper navnet ditt, samt roper «Welcome, welcome!». For meg blir det for mye. Jeg har en kronisk hudsykdom, noe denne legen lo av mens han fortalte meg at jeg har «grisehud». Videre fortalte han at han «heldigvis» ikke er plaget med det, for han er fra varmere strøk. Så sa han, med et flir om munnen, at han ønsker å «eksperimentere» med huden min. Det sa jeg nei til, da jeg opplevde at mine problemer, som faktisk var belastende for meg da det blant annet påvirket ansiktshuden, ikke ble tatt på alvor. Å bli flirt av og fortalt at man har «grisehud» når man som pasient med en kronisk hudsykdom kommer til deg som lege for råd/behandling, er ikke OK.

Rolig og sindig kar

Lege: Goran Draskovic Skrevet

Nøye og grundig i sitt arbeid. Sier ikke så mye men får ting gjort. Erfaren mann. Snakker greit norsk.