Vadsø legekontor

Vidjeveien 4 9800 Vadsø

Siste vurderinger av behandlere ved Vadsø legekontor

Truffle, empatisk og ressurssterk

Lege: Britt Larsen Mehmi Skrevet

Britt reddet nok livet mitt. Jeg ringte ø-hjelpa og fikk tilslutt stotret frem at etter år med PTSD og depresjon fryktet jeg at jeg ikke kom til å være i live neste dag. Etter å ha møtt litt mangelfull respons i resepsjonen der blir jeg plutselig ringt av Britt selv. Hun har aldri vært min lege. Vi pratet i godt over en time og hun fikk meg til å legge inn på psykiatrisk. Hun ordnet raskt plass til meg og ringte meg til og med innimellom for å høre hvordan ting lå ann. Det er 3 år siden. Jeg er fortsatt tidvis deprimert men lagt fra hvor jeg var. Jeg er usikker på hva som ville skjedd om det ikke var for henne. Et helt nydelig menneske, og vi er virkelig prisgitt å ha en så klok kommuneoverlege.

Trygg og kunnskaps rik

Lege: Aleksandar Obradovic Skrevet

På lege kontoret er han alltid tilstede og jeg føler meg vel der, og ivaretatt.
Han følger også opp sine pasienter utenom sin kontortid.

Varm, profesjonell og omsorgsfull

Lege: Maiken Julianne Brevik Skrevet

Jeg har hatt Maiken som fastlege i flere år nå og jeg er så fornøyd. Hun er virkelig bare en helt utrolig dyktig lege og et varmt medmenneske. Hun lytter, tar meg seriøst, ordner henvisninger og gjør det hun kan for meg - samtidig som hun på ingen måte bare syr puter under armene på meg heller. Hun var nok den som til slutt rev av skylappene mine og fikk meg til å innse at jeg var i et forhold som jeg måtte komme meg ut av (som jeg skylder henne ALT for!) og hun fikk meg igjennom til en spesialist for noe som andre ikke har hjulpet meg med før - som førte til en diagnose og medisiner som har endret hele livet mitt. Jeg takker stjernene for flinke, flinke Maiken og er så takknemlig for alt hun har gjort for meg.

Meget dyktig lege

Lege: Aleksandar Obradovic Skrevet

Kjempe dyktig og engasjert lege. Lytter og tar seg god tid. Sender melding med svar på blodprøver etc kjapt. Har god oversikt over det meste. Henviser raskt videre der det er behov. Dette er en lege som bryr seg.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Britt Larsen Mehmi Skrevet

En fantastisk lege som virkelig bryr seg, ingen arroganse der i gården. Er bare så fornøyd med å ha henne som fastlege.

Dette er en Pluss-tjeneste.