Kirkenes Legesenter

Box 401, Storgata 2 9915 Kirkenes

Siste vurderinger av behandlere ved Kirkenes Legesenter

Fantastisk

Lege: Ingelin Kartveit Høyland Nordal Skrevet

Ett medmenneske og dyktig fagperson. Mine behov og ønsker blir tatt alvorlig og hun følger opp og sørger for rask behandling. Bedre lege kan ingen ha. Takknemlig for hennes omsorg og service.

Kunnskapsrik og lytter til pasienten

Lege: Axel Grahame Søholt Lupton Skrevet

Setter stor pris på all hjelp Axel har kunnet bidra med.

Lytter til pasienten og føler jeg blir tatt på alvor. Kom med problemer som jeg ikke trodde kunne fikses. Axel tar kontakt med de riktige personene og finner frem til pålitelige kilder. Fremstår i tillegg til å ha masse kunnskap i bagasjen sin.

Etter å ha brukt flere måneder på å komme i mål så har vi sammen funnet frem til løsninger for en bedre og mye mer overkommelig hverdag. Takk!

Sterkt anbefalt! Og ønsker han og resten av teamet ved Kirkenes Legesenter lykke til videre.

Forståelsesfull og kunnskapsrik

Lege: Mette Aven Skrevet

Lun og god, tar seg god tid til deg. Mette har fulgt meg igjennom flere personlige kriser og jeg har alltid følt meg forstått og godt ivaretatt.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Mette Aven Skrevet

Veldig, veldig flink og kunnskapsrik. Lytter alltid til det jeg har å si. Meget dyktig. Veldig flink å forklare . Får alltid hjelp.

Kjempe flink og veldig sympatisk

Lege: Mette Aven Skrevet

Mette er en helt utrolig flink lege og veldig god til å få en til å føle seg hørt og forstått. Jeg ser at andre har skrevet at hun virker usikker. Dette er ikke min opplevelse. Trur bare det er en feiloppfatning av talemåten hennes. Hun er dyktig, empatisk og helt på pasienten sin side. Vil klart anbefale ho.