Allmed legesenter

Sjøgata 9 9600 Hammerfest

Siste vurderinger av behandlere ved Allmed legesenter

Trygg og kunnskapsrik, nøye

Lege: Shoghi Ettehadulhagh Skrevet

Shogi er en trygg og god fastlege å ha. Han er nøye og lytter til oss. har han som fastlege til hele familien (2 voksne og 2 barn), hvor ene barnet er allergiker. Oppfølgingen vi har fått har vært helt super. Opplevelsen av at han har kjennskap til barnet og er opptatt av at det skal følges opp nøye.

Kunnskapsrik, trygg og tolmodig

Lege: Katrine Prydz Skrevet

Katrine er helt enestående! Hun har en god evne til å lytte og forstå, er løsningsorientert og tar seg god tid til sine pasienter. Hun gjør en fantastisk jobb som lege for sine pasienter!

Trygg, omsorgsfull og kunnskapsrik!

Lege: Stine Hjellnes Zachariassen Skrevet

Dette er den beste fastlegen i Hammerfest! Hun er både trygg, stabil og omsorgsfull i møte med pasienter. Man blir møtt med full forståelse. Hun har stor kunnskap og er kreativ for nye løsninger.

Fantastisk !

Lege: Christian Rugager Vase Skrevet

Christian er en lege som tar seg tid . Som pasient føler man seg forstått , og veldig godt ivaretatt .
Han er en lege som ikke gir seg, å som har tett oppfølging . Dette skaper en trygghet.
Meget profesjonell

Lite tilgjengelig

Lege: Daniela Ivan Skrevet

Har ikke vært hos min fastlege på minst 2 år, pga lite tilgjengelighet. En vet ikke om alvorlige sykdom, sett fra min side blir fulgt opp.