Allmed legesenter

Sjøgata 9 9600 Hammerfest

Siste vurderinger av behandlere ved Allmed legesenter

Grundig og dyktig

Lege: Daniela Ivan Skrevet

Daniela tar seg tid til å lytte og undersøke skikkelig, selvom årsaken til legebesøket kanskje føles som en «bagatell» for deg som pasient. Hun gir gode instruksjoner om medisiner, og spør alltid om det er noe mer hun kan hjelpe deg med før du forlater kontoret. Jeg bor i en annen by nå, men vil uten tvil ha henne som fastlege igjen om jeg flytter tilbake.

Fornøyd i mange år

Lege: Daniela Ivan Skrevet

Daniela er lett å kommunisere med, hun lytter, det er øyekontakt under samtalen. Hun virker stø og trygd, hun inngir tillitt. Det kan være litt lang ventetid å få legetime hos henne.

Lyttende og empatisk.

Lege: Daniela Ivan Skrevet

Har vært legen min i snart 13 år. Savnet henne når hun har vært borte. Lyttende, åpen for forslag fra meg.

Uintresert lege

Lege: Daniela Ivan Skrevet

Hadde henne som lege i ca. to år og den første tiden var grei men det skjedde ikke noe av det ho skulle gjøre blei bare lovnader. Etter som tiden gikk så jeg at denne legen ikke forsto mine problemer selv om ho sa at dette ordner jeg. Det ente med at jeg måtte bytte lege ho var ikke lege som kunne stoles på.

Lite interessert

Lege: Daniela Ivan Skrevet

Daniela virker lite interessert i hva pasienten har å si, å lytter ikke på pasientens vilje angående behandling. Hun kan framstå som å være for "opptatt" til å ta seg av pasienten sin og følte ikke jeg hadde særlig god kommunikasjon med henne, den gikk for det meste en vei. Vil heller ikke lytte dersom gitte medisiner ikke fungerer slik de skal å fortsetter bare i gamle spor å skriver ut nye doser med medisiner som ikke funker framfor å prøve andre alternativer til medisiner eller behandling.