Hinna Legesenter AS

Boganesveien 10 4020 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Hinna Legesenter AS

Imøtekommende

Lege: Mira Noltemeyer Skrevet

Mira er hyggelig tar seg god tid til å lytte samtidig som hun er effektiv ved konsultasjon. Hun henviser til spesialist ved behov og er behjelpelig med å finne alternativet med minst ventetid. Har fått fjernet 2 av 4 føflekker av Mira, og kan knapt se arr i dag. Kan anbefale Mira som fastlege.

Kjempefornøyd

Lege: Mira Noltemeyer Skrevet

Er kjempefornøyd med Mira, beste fastlegen jeg har hatt. Byttet til henne da jeg hadde en dårlig fastlege tidligere og har nå holdt meg til henne i flere år. Hun ser meg som pasient og hennes vikarer har også vært kjempeflinke, det har også de andre legene på legekontoret vært når jeg har trengt hjelp. Av og til så kan jeg få litt lite info men det ordner seg kjapt. Har bodd i utlandet nå i 2 år og har ikke vært hos henne igjen før nå, men det var null problem å få ordnet opp i ting å få riktige medisiner i forhold til hva jeg har fått av en annen lege.

Kjempeflink lege

Lege: Mira Noltemeyer Skrevet

Har skiftet fastlege to ganger de siste 15 årene og Mira er helt klart den beste jeg har hatt. Hun tar seg tid, tar deg på alvor, henviser raskt videre ved behov, følger opp prøvesvar osv. Kjenner meg IKKE igjen i de andre beskrivelsene her inne :)

Hyggelig, men...

Lege: Mira Noltemeyer Skrevet

Hyggelig dame, men anbefaler ikke henne til en som har behov for hva som helst type inngrep en fastlege kan gjøre. Det er ikke der hennes kompetanse ligger..

Fornøyd :)

Lege: Mira Noltemeyer Skrevet

Vi er kjempe fornøyd med Mira, synd det er så mange vikarer for henne. Har hatt Mira som fastlege i 2-3 år å hatt to langtidsvikarer som er litt på blåbærtur.. Anbefaler Mira på det sterkeste! Er ei i resepsjonen som burde hatt et kurs i å være høffelige med pasientene, har fått bakoversveis flere ganger da jeg har ringt ned for å spør om spørsmål, frekk og uhøffelig!! :(