Sandens Medisinske Senter

Dronningens gate 15 4610 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Sandens Medisinske Senter

Anbefales

Lege: Jørgen Nicolay Hægg Christiansen Skrevet

Min lege siste 5 år. Kunnskapsrik. Ser pasienten og dyktig til å skape dialog. Meget populær lege, derfor tar det tid å få time.

Utrolig fornøyd

Lege: Jørgen Nicolay Hægg Christiansen Skrevet

Jeg har flyttet mye og hatt mange leger, og Jørgen er uten tvil den beste jeg har hatt.

Han er rolig, vennlig og imøtekommende når man er inne til konsultasjon. Han stiller gode oppfølgingsspørsmål og fremstår som svært kunnskapsrik. Her kan man være trygg på at svarene og informasjonen man får er korrekt.

Jeg føler meg hørt, og er trygg på at jeg får god oppfølging.

Det er en noe lang ventetid på legetime på Sandens medisinske senter - har opplevd å ringe for å bestille time og bli tildelt en time over to uker senere.... Vil likevel si det er verdt ventingen.

Flink lege.

Lege: Jørgen Nicolay Hægg Christiansen Skrevet

Flink lege som alltid tar deg på alvor når du kommer, veldig hyggelig og komfortabel å gå til. Litt vanskelig å komme igjennom på telefon, og litt lang ventetid noen ganger, men ellers veldig fornøyd.

Utrolig profesjonell og menneskelig lege

Lege: Jørgen Nicolay Hægg Christiansen Skrevet

Jørgen er en sånn lege som alle skulle hatt, kunne ikke fått en bedre fastlege. Blid, humor, tar deg på alvor ,blir hørt og sett og holder avtaler om å ringe tilbake. Føler meg veldig trygg med han som lege både med hensyn til fysiske og psykiske lidelser. Han er bare BEST😄

En god støtte!

Lege: Jørgen Nicolay Hægg Christiansen Skrevet

Christiansen har vært min fastlege i tre år og har hele den tiden vært utrolig flink! Jeg har vært gravid og var jeg ofte til kontroll. Han var en god støttespiller og anbefaler han på det varmeste.