Sandens Medisinske Senter

Dronningens gate 15 4610 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Sandens Medisinske Senter

En fantastisk lege!

Lege: Tsam Nguyen Skrevet

Har hatt Tsam som lege siden juni 2011, og han har vært super siden dag 1! Å bli så godt oppfulgt og ivaretatt har jeg ikke opplevd med noen annen lege. Kjenner meg ikke igjen i tidligere kommentarer her inne. Tsam er en fantastisk lege, og et unikt medmenneske! One of a kind!

Veldig fornøyd

Lege: Jørgen Nicolay Hægg Christiansen Skrevet

Anbefaler han på det varmeste! Har vært på jakt etter en god lege, og prøvd fler forskjellige. Nå reiser jeg langt for å fortsette hos Christiansen. Tar tid, lytter og er interessert i å hjelpe! Kan være mange minutter ventetid på tlf der, og til tider uvennlige (antagelig stressa og slitne) kontordamer..

Ikke prøv å vær tålmodig med ham.

Lege: Tsam Nguyen Skrevet

Mitt førsteinntrykk er bra og jeg tror han mener godt. Jeg prøvde å ignorere at han var vanskelig å få tak i og gi ham en sjanse. MEN han vet virkelig ikke alltid hva han driver med. Han har ikke kontroll, vimser rundt og glemmer fort. Ringer riktignok kollegaer for å spørre om råd (som jo er bra), men han hører ikke helt på hva du sier og tar altfor raske beslutninger. Språket er nok et problem for ham, men det er ikke bare det. Din helse er ikke verdt risikoen med Tsam's eliminasjonsmetode for å finne ut hva som er feil. Velg en annen fastlege.

For mange merkelige vurderinger

Lege: Tsam Nguyen Skrevet

Har vært hos ham flere ganger og fått råd som jeg trodde var gode, men etter å ha konsultert med andre leger gav de motstridende råd. Nå har dette skjedd så mange ganger at jeg bytter fastlege

Mannen er svært hyggelig og har et utrolig smittende godt humør. Jeg håper mine opplevelser med ham har vært utenom det vanlige

Flink lege

Lege: Jørgen Nicolay Hægg Christiansen Skrevet

Et veldig godt inntrykk av Jørgen. Virker dyktig, tar seg god tid, og lytter. God kontakt mellom Pasient og Lege.
Kontoret hvor han har sin praksis lider litt av innkjøringsproblemer etter en flytteprosess, og kunne hatt et noe blidere møte mellom administrasjon og pasienter.