Sandens Medisinske Senter

Dronningens gate 15 4610 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Sandens Medisinske Senter

Profesjonell

Lege: Tsam Nguyen Skrevet

Han er god og flink! Jeg er utrolig glad jeg møtte denne legen som følger meg godt opp, føler det ligger i hans natur og hjelpe og han SER pasienter uten og dømme! Aldri blitt fulgt opp så godt som han!

Takk Tesam!

Holder med et besøk.

Lege: Tsam Nguyen Skrevet

Han er blid, prater mye, bruker veldig god tid og jeg tror han har et genuint ønske om å hjelpe. Det virker som om han liker jobben sin og får glede ut av den.

Men, min erfaring er at han har et stykke igjen språkmessig, noe vanskelig å forstå hva han sier eller ønsker si. Det virket som han ikke hørte hva jeg sa, til tross for flere forsøk på å "tegne og forklare". Det var fullstendig krasj mellom oss og jeg følte meg ikke trygg etter besøket der. Noe som er litt synd siden jeg, som sagt, tror han virkelig ønsker være til hjelp for pasientene sine.

Pasient

Lege: Tsam Nguyen Skrevet

Misfornøyd… skulle bli henvist før jul men nå er vi i februar 2022. Det er ikke til å tro. Jeg ringer men pgv sykdom blant helsesekretærer kan de heller ikke svare på telefon. Å fordi jeg ikke har fastlege kan jeg ikke benytte pasientsky. Det er dårlig gjort av både legen og legekontoret!

Trygg og lyttende.

Lege: Jørgen Nicolay Hægg Christiansen Skrevet

Omtenksom og lyttende, behagelig og høflig. Virker genuint interresert og faglig dyktig uten arroganse som ofte er tilfelle innen dette yrket.

En fantastisk lege

Lege: Jørgen Nicolay Hægg Christiansen Skrevet

Helt utrolig dyktig i sin jobb. Her føler man seg trygg, blir både hørt og sett. Anbefaler denne legen på det aller varmeste 😄👍