Helsebygget Legesenter DA

Dampsagveien 2-4, oppgang A3, 2. etg 2000 Lillestrøm

Siste vurderinger av behandlere ved Helsebygget Legesenter DA

Bra lege frem til vår datter fikk en ME liknende tilstand etter kyssesyke

Lege: Silje Elisabeth Pedersen Skrevet

Vi hadde Silje som fastlege i ca 12 år og var veldig fornøyd med henne. Hun er kunnskapsrik og følger opp så fremt det ikke handler om sammensatte diagnoser. Dvs. så lenge plagene kan knyttes til konkrete fysiske funn.
Hun er dessverre ikke god når det gjelder plager som ikke kan knyttes til konkrete funn. Vet ikke om det er pbi manglende kunnskap. Vi opplevde lite forståelse og støtte når datteren vår utviklet en ME liknende tilstand. Vi forstår at frem til long covid så hadde man lite kunnskap og aksept for denne type plager, men opplevde som foreldre at datteren vår ikke ble tatt på alvor. Hun mente at datteren vår slett psykisk, uten å lytte til tilbakemeldingene våre. Vi kjenner tross alt datteren vår best. Det var med tungt hjerte at vi byttet fastlege, men vi følte at det ble dårlig stemming mellom oss. Vi hadde vært veldig fornøyd med henne frem til da.
Vi anbefaler Silje så lenge du som pasient sliter med konkrete kjente fysiske plager som finnes i medisinske lærebøker. Om du sliter med andre mer sammensatte og ukjent plager, bør du oppsøke en annen lege.

Trygg, tilgjengelig og kunnskapsrik

Lege: Silje Elisabeth Pedersen Skrevet

Får ikke fullrost Silje, hun tar seg alltid tid til sine pasienter, flink til å lytte og sette seg inn i pasientens situasjon.

Dårlig tillitt

Lege: Snorre Osmund Bjaanæs Skrevet

Synes ikke han tar mine symptomer på alvor eller respekterer meg som pasient. I snitt er jeg hos han 1 gang i året. Når legen spør om hvordan formen er i helga, kontra uka, så forteller det meg egentlig at han ser på meg som festmenneske. Istedenfor å få en utredning av plagene mine. Han vil sende meg på MR av ryggen, men han tror ikke det er problemet, så da er jeg like langt. Fått resept på ibux og paracet og det er det.

En meget dyktig lege

Lege: Snorre Osmund Bjaanæs Skrevet

Han følger opp og er meget lyttende. Svarer raskt på e-konsultasjon. Resepter blir også fornyet raskt. Føler meg trygg som har han som fastlege!

Dyktig og god service

Lege: Silje Elisabeth Pedersen Skrevet

Veldig godt fornøyd med Silje som fastlege🤙😊
Hun er alltid presis, går inn i problemene og lytter til mine beskrivelser av problem og plager.